Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ensimmäinen autoni/vaununi
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 12.03.2012 kello on 08:35 ---Toivottavasti ei kukaan rupea velkojensa määrää (suuruutta) täällä ilmoittelemaan.
--- Lainaus päättyy ---
Toivoo mies, joka ilmoittaa äänekkäästi, että oma auto on velaton, ja haukkuu muut velkaisiksi.
Koitappa sutkautella muista kuin henkilökohtaisuuksi sta, sellainen voi olla ihan hauskaakin.
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 12.03.2012 kello on 14:33 ---Piti oikein uudestaan katsoa kuljintasi. Komia asfalttinieliä ;D Jo silloin ekalla kerralla pisti silmään, mutta ei tullut kommentoitua kun katsoin sitä keulassa olevaa valotelinettä, joskin ilman lisävaloja. Meillä vähän vastaava teline lisäpitkillä. Telineen hommasin heti uutena, en tosin lisävalojen takia jotka sain vasta viimein viime syksynä laitettua, samalla kun päivitin päiväajovalot noiden valojen vilkuttelijoiden kiusaksi paikoilleen.
Tää rönsyää, vaan se asia oli, että tuossa lisävalotelineessä olisi hyvä olla vähän poikkirautaa, jos ja kun joskus pohjoiseen ajelet. Paras peruste itellä on sen valoraudan tuoma lisäturva noiden porokolareiden kannalta. Ei ole kaks tai kuuskaan kertaa kun olen tienposkessa nähnyt porokolaroidun auton :( Melkein aina auto olisi muutoin vielä liikennekelpoinen, MUTTA kun se jäähdytin on saanut siipeensä ja laskenut nesteet pihalle :o
--- Lainaus päättyy ---
Ihan vaan kommenttina että oli siinä komiat lisäpitkät valoraudassa vaan katsastus mies käski ne poistamaan kun on liikaa valotehoa.Ja lienee ihan oma asiani millaisella autolla kuljen ja mitä siihen lisävarusteita laittelen että kiitos vaan >:(
99:
Kohta alkaa rönsyjen siivoaminen, jos jatketaan tällä tasolla >:(
olalaa:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 12.03.2012 kello on 20:14 ---Kohta alkaa rönsyjen siivoaminen, jos jatketaan tällä tasolla >:(
--- Lainaus päättyy ---
Niin tarkoititko minua???
99:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 12.03.2012 kello on 20:20 ---Niin tarkoititko minua???
--- Lainaus päättyy ---
En, vaan yleisesti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta