Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ensimmäinen autoni/vaununi

(1/17) > >>

Vesseli:
Olisi mielenkiintoista nähdä, millaisilla kulkimilla karavaanariharrastu s on itse kullakin alkanut.
Mielenkiinto heräsi, kun sain tänään kuvan ensimmäisestä autostani vuodelta 1992. Kuva tuli Indonesiasta entiseltä kolleegalta, ja jostain syystä kuva on peilikuva. Jäsennumero autossa ei ole minun, vaan edellisen omistajan. Ennen autoa oli yksi vaunu, LMC 450 Luxus vm. -87, mutta siitä ei ole kuvaa.

Kuvassa en ole minä, vaan y.m. kolleegani.

ihaa:
Avattaren kaltaisella Adrialla, tässä hiukan parempi kuva viime kesältä Messilästä.

K.E.V:
-60luvun lopun ACE oli eka, vaan ei vika . Minulla on jossain kuvakin siitä. En vaan tarkkaan tiedä missä. Albumeissa se on ja otettu Visulahdessa

Alan:
Pitää yrittää skannata kuva lapsuuden Spritestä, jos löytyy. Ensimmäinen sekin tavallaan. Eka omahan on galleriassa.

Ihmeen välinpitämätön sitä oli nuorempana valokuvauksen kanssa. Mulla ei ole yhtään kuvaa nuorempana vuokratuista matkailuautoista, vaikka hyviä reissuja tehtiin ja jo silloin oppi niistä melkoisesti.

ihaa:
Jos tähän saataisiin kaikki palstalaiset laittamaan kuva ensimmäisestä vaunustaan/autostaan niin tässähän olisi tuhannen taalan paikka, itse olen nähnyt että tuo galleria on yllättävän heikosti saanut suosiota. Ei moni orgissa harvakseltaan käyvä viitsi sinne mennä tai ei edes huomaa sen olemassaoloa vaan lukee palstan luetuimmat aiheet ja sen innoittamana saattaisi lisätä kuvan, voi jopa olla että joku arkailee tuota galleriaa muttei välttämättä ketjua.

Tällainen ketju on monessa foorumissa todella suosittu, miksei myös täälläkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View