LISÄÄN vielä et minua ei pelota
kun mailmahan tuthoituu jo ens joulukuus
Jou ja noo !
Tossaki tommoinen asteroidi pyyhkii...
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Jou ja noo ! Tossaki tommoinen asteroidi pyyhkii...
Jos kuolemaa pelekäät, et elämämästäkään nauti. Siis jokkaisella on määräaika tallustella pallollamme tällä, mix murehtia puttooko jottai piähän avaruuvesta....
Mitä turhia murehtimmaa, nauttikkaamme elämästä Jos kuolemaa pelekäät, et elämämästäkään nauti. Siis jokkaisella on määräaika tallustella pallollamme tällä, mix murehtia puttooko jottai piähän avaruuvesta.... just niin itse olen ollut liki kuolemaa jotta nyt osaan nauttia jokaisesta hetkestä jos ei ole vaan ihan sietämättömiä kipuja niistä kun en osaa nauttia en sit millään mutta siltikin yritän löytää jotain positiivistä kipulessanikin niin ne kivut ovat jotenkin siedettävimpiä mutta en istu nukke kainalossa .. ikkunan äärellä odottamassa maailmanloppua ![]() niin kuin pienenä tyttönä kun kuuntelin korva tarkkana jehovantodistajien paasamista sen tulosta .. tuos tuoksinnas eli nyt ja heti ainakin niin ymmärsin ei ei vaan päinvastoin elän ,kuin viimistä päivää nauttien tästä ja nyt mitä elo tuokaan tullessaan just niinSama minulla. Jos kuolemaa pelekäät, et elämämästäkään nauti. Siis jokkaisella on määräaika tallustella pallollamme tällä, mix murehtia puttooko jottai piähän avaruuvesta.... Juuri näin. Asteroidi on pelkoasteikolla aika kaukana hännillä - jos sitä alkaisi pelkäämään ensin pitäisi alkaa pelätä lentokoneen tippumista niskaan, liikenteessä ajamista ja tien ylittämistä. Mutta en isommin pelkää noitakaan, vaikka huonosti voi käydä.
Soitto Willisin Bruselle ja homma hoituu
![]() Ei pelota,taitaa olla suurempi todennäköisyys saada jäät katolta niskaan...
Ei!
Jos se tänne osus, niin oilis mukava nähä. Siinä oiskin ilotulitusta kerrakseen.
jos tollanen tippuis
sen miljardin kappaleina alas maahan niin voiko niit kappaleit koskea ja poimia onkohan niis jotain säteilyi mietin jos vaikka johonkin akvaarioon laittais ja siinä ihailis kaikes rauhas ootelis vaiks jotain elämää niis syntyväx ![]() no taitaa taas kello olla mun nukkuma-aika kun alkaa jutut menee siihen suuntaan ![]() jot jos laitais läppärin kiinni ja lähteis pangoille uneksimaan moisista avaaruuden kappaleist jot hyviä unosia teitilekkin jok ikiselle jos tollanen tippuisLiekkö nuo sen kummemman näkösiä murikoita kun mitä löytyy tienposkesta? Sivuja: [1] Siirry ylös
|