Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Asuntoauton museokatsastus
ihaa:
Caravan lehdessähän oli juttua museokatsastamisest a, asunto-osan alkuperäisyyttä eivät nykyiset tarkastajat noteeraa muuten kuin ajo-, liikenne- ja kuljetusturvallisuu den kannalta, eli lehden mukaan jos asunto-osaa muuttaa asuttavampaan muotoon niin se on hyväksyttävää.
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 1.03.2012 kello on 19:46 ---Caravan lehdessähän oli juttua museokatsastamisest a, asunto-osan alkuperäisyyttä eivät nykyiset tarkastajat noteeraa muuten kuin ajo-, liikenne- ja kuljetusturvallisuu den kannalta, eli lehden mukaan jos asunto-osaa muuttaa asuttavampaan muotoon niin se on hyväksyttävää.
--- Lainaus päättyy ---
Jos asunto-osaa muuttaa asuttavampaan muotoon niin se on hyväksyttävää. Vaikuttaa asialliselta. Kyllä mun kohdalla pääsi käymään niin, että neljännes vuosisata sitten tämä peli hankittiin uutena, ja nyt siitä on tulossa loppu elämän projekti. Alan varmaan naureskelee partoihinsa. :D ;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 1.03.2012 kello on 20:54 ---Kyllä mun kohdalla pääsi käymään niin, että neljännes vuosisata sitten tämä peli hankittiin uutena, ja nyt siitä on tulossa loppu elämän projekti. Alan varmaan naureskelee partoihinsa. :D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ei suinkaan, otan vielä sinusta mallia... no tähän asti tarkoitus on ollut, että vaihdetaan peltikuoriseen sitten, kun skidit ei enää reissaa mukana, eli noin vuonna 2023-2027. :)
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 1.03.2012 kello on 20:54 ---Jos asunto-osaa muuttaa asuttavampaan muotoon niin se on hyväksyttävää. Vaikuttaa asialliselta. Kyllä mun kohdalla pääsi käymään niin, että neljännes vuosisata sitten tämä peli hankittiin uutena, ja nyt siitä on tulossa loppu elämän projekti. Alan varmaan naureskelee partoihinsa. :D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ajoneuvon koko omistushistorian kertominen ei tule ainakaan ongelmaksi ;D
ihaa:
Museoautoista ja museoinnista kiinnostuneet Lahteen, hopihopi....niin, siis vasta toukokuussa.
Tuonne mennään, viimeistään tuona ajankohtana eka yöpyminen Adriassa tälle kaudelle. :D
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/classic-motorshow-esittelee-toukokuun-alussa-kadonneet-merkit
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta