Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Motonetin akut.

<< < (16/22) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 11.06.2016     kello on 08:30 ---Mää kävin tammikussa 30 pakkasilla hakeen oulun akusta työautoon akun niin ne oli valmiita ja työntekijät kulki juoksemalla kun vaihtoivat akkuja autoihin, hinuri roudas vaan lisää autoja pihaan  ;D. Myi akun ja sanoi että tehän saatte ite vaihdettua   :D. Silloin kävin motonetissä muuten asioilla niin autonakku hylly oli tyhjänä, eikä toiveikkaana ollut että tulisi nopeasti lisää.

--- Lainaus päättyy ---
Silloin kierto oli huimaavaa, mutta tuskin vapaa-ajan akuilla. :)

TLP:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 10.06.2016     kello on 19:35 ---Pysyt vain erossa Exide-akuista. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Tässä kun olen näitä akkuja selannut, että mikä tulee uudeksi akuksi vaunuun.
180Ah-240Ah.. Exide Dual AGM akkua olen miettinyt.
Miksi niistä pitäisi pysyä erossa ?

Tietenkin se Motonetin Woima-AGM ois vaihtoehto kanssa.

K.E.V:
En tiedä. Vuosia käyttänyt Exide:jä ilman ongelmia. Karavaanari kaitsu noita akkupalvelussa myy paljon mm takseihin.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: TLP -  7.09.2016     kello on 11:19 ---Tässä kun olen näitä akkuja selannut, että mikä tulee uudeksi akuksi vaunuun.
180Ah-240Ah.. Exide Dual AGM akkua olen miettinyt.
Miksi niistä pitäisi pysyä erossa ?

Tietenkin se Motonetin Woima-AGM ois vaihtoehto kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Biltemoihin (siis AGM, edit.) päädyin viime vuonna, hyvä takuu ja hinta kohtuullinen. Muistaakseni pärjännyt jossain testissäkin. Mutta ei taida olla noin isossa koossa?

kimi:
Mulla oli aikoinaan veneessä Bilteman akut kun sen ostin. Ajattelin ettei niistä ole mihinkään ja syksyllä kun vene meni telakalle jätin ne paikoilleen ajatuksena keväällä hankkia toiset, päävirtakytkimestä virran sentään katkaisin. Nuo oli täysin timmissä kunnossa ja keväällä kone käynnistyi ilman että niitä latasin. Olivat veneessä sen ajan kun minulla se oli.

Tuosta on aikaa ja sen aikaiset oli hyviä, toimittajat taitaa vaihtua Biltemassa kohtalaisen usein ja sen myötä laatu vaihtelee

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View