Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.02.2012 kello on 13:49 ---Mulla on kiinteä puhelin autossa. Siellä on tupla-sim ja soi kännynkanssa samaan aikaan. Ei tartte nappeja sun muita h-äffiä
--- Lainaus päättyy ---
Toi orggis puhelin hyvä,niin on mullakin :D Ei tartte pitää puhelinta ajon aikana korvalla ;)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.02.2012 kello on 13:51 ---Minä en tykkää kiinteistä HF laitteista, Sellainen oli jossakin käytössä, mutta pari puhelua puhuttuani siihen päätin, ettei ole mun juttu ja poistin käytöstä.
--- Lainaus päättyy ---
No mikäli tuntuu pahalta nostan keskikonsolista laillisen kylmänluurin käteeni. sitten en puhu enää hf:llä.....
ps volvon NISKATUESSA oleva hyvällä äänellä varustettu kaiutin on ihan eri asia kuin p**ska hf sarja
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Laaga - 16.02.2012 kello on 16:47 ---Eikö m-autoon sopisi kilveksi KOT-1. Muistelen eräässä m-autossa olleen kilven SFC-3.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä KOT-1 on näköjään taas myynnissä, aika usein tuon olen nähnyt myynnissä, uusimmassa Caravan lehdessähän se oli.
Ja siis, itse en näe erikoisrekkaria turhana, ostaisin heti mutta se tonni on iso raha mulle, aina se kertoo jotain omistajastaan jonka autossa näen erikoiskilven, joskus sattuu tulemaan tosin erikoiskilpi sattumalta kuten 10 vuotta sitten erään tuttavani Toyota Carinassa, SEN-551 ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 17.02.2012 kello on 16:45 ---No mikäli tuntuu pahalta nostan keskikonsolista laillisen kylmänluurin käteeni. sitten en puhu enää hf:llä.....
ps volvon NISKATUESSA oleva hyvällä äänellä varustettu kaiutin on ihan eri asia kuin p**ska hf sarja
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Vaikka nyt tässä ei sitä ole mutta seuraavassa on taas :D
Pekka:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 7.06.2013 kello on 11:18 ---Tämä KOT-1 on näköjään taas myynnissä, aika usein tuon olen nähnyt myynnissä, uusimmassa Caravan lehdessähän se oli.
Ja siis, itse en näe erikoisrekkaria turhana, ostaisin heti mutta se tonni on iso raha mulle, aina se kertoo jotain omistajastaan jonka autossa näen erikoiskilven, joskus sattuu tulemaan tosin erikoiskilpi sattumalta kuten 10 vuotta sitten erään tuttavani Toyota Carinassa, SEN-551 ;D
--- Lainaus päättyy ---
5000 euroa olisi sopiva hinta noille erikoiskilville.
Silloin rahamiehet rupeisi erottumaan. :) Ja +++++. Thumb Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta