Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Onko olemassa turhempaa koristusta autoon?

<< < (14/22) > >>

kimi:
Tuhkakuppi on käytännöllinen ja useimmissa autoissa hyvällä paikalla. Minun kännykkä mahtuu just sopivasti siihen kun lataan sitä.  Normaalisti känny kulkee taskussa ja BT käytetään puhumiseen.

K.E.V:
Mulla on kiinteä puhelin autossa. Siellä on tupla-sim ja soi kännynkanssa samaan aikaan. Ei tartte nappeja sun muita h-äffiä

kimi:
Minä en tykkää kiinteistä HF laitteista, Sellainen oli jossakin käytössä, mutta pari puhelua puhuttuani siihen päätin, ettei ole mun juttu ja poistin käytöstä.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.02.2012     kello on 13:51 ---Minä en tykkää kiinteistä HF laitteista, Sellainen oli jossakin käytössä, mutta pari puhelua puhuttuani siihen päätin, ettei ole mun juttu ja poistin käytöstä.

--- Lainaus päättyy ---
Ainakin 9-3 RLOY:ssä (på svenska SAAB) on hyvä ääninen. Ja itse käytän vielä Tomppa 930:n "sinihammaskädetöntä" (välttävä äänenlaatu) muissa kulkimissa. Varsinkin soittaminen helppoa kun ei puhelinta tarvitse ropeltaa..

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 17.02.2012     kello on 12:48 ---Onkos siellä tuhkaa koskaan ollutkaan - mikäs tuhkis se sitten onkaan  ;D

Foordissa kun tuhkiksen näköisen lokeron avaa paljastuu tämä merkki - ihan tehtaan jäljiltä;
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
vai tämäkö se oli:
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Jep, mutta se ei olekaan tuhkis. Vaan siellä on kärrykolikko ja mökin avaimet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View