Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Nokia Symbianeihin jaossa Belle päivitys

<< < (4/11) > >>

Komissarov:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  6.03.2012     kello on 21:34 ---Sulla joku tauhka (kolmannen osapuolen softa mikä tekee sen)
--- Lainaus päättyy ---
Sen ison resetin tämä teki jo tuon Pellen asennuksen yhteydessä, jolloin hävisi se ainoa "kolmannen osapuolen softa", joka tässä oli...

trumatic:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  6.03.2012     kello on 21:33 ---Olen kahdella eri koneella asentanut niitä vajaa 40 kpl (E7 ,N8 ja C7 malleja) MYÖS muutamalle jotka ei kotonaan saaneet millään asennettua  ;D

--- Lainaus päättyy ---

mikä mulla mättää tuossa kun ei mene. n8 meni låpi,mutta tuohon ei :o

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Komissarov -  6.03.2012     kello on 22:27 ---Sen ison resetin tämä teki jo tuon Pellen asennuksen yhteydessä, jolloin hävisi se ainoa "kolmannen osapuolen softa", joka tässä oli...

--- Lainaus päättyy ---
Tekeehän se ison resetin. Mutta ongelmatapauksille olen tehnyt itse varmuuskopion  vain osoitteista ja viesteistä+ kuvista. Sitten *#7370# (kysyy myös salasanan) jonka jälkeen menee 5-10 minuuttia kun luuri resetoi "oikeasti" itsensä. (huom tyhjentää massamuistin myös) Tämän jälkeen päivitys ja palautus vain noista talteenotetuista.
--- Lainaus käyttäjältä: trumatic -  6.03.2012     kello on 22:31 ---mikä mulla mättää tuossa kun ei mene. n8 meni låpi,mutta tuohon ei :o

--- Lainaus päättyy ---
Aiempi koskee varmaan sinua myös.  8)
Yleisimpiä luurin sekoitus ohjelmia ovat battery monitor, jotkut sää widgetit ja jokin TrueCaller ohjelma. On muitakin. Sen takia se N8 meni läpi kun siinä ei ollut sitä haittaohjelmaa  ;)

88k5:
Näkyy 3. osapuolen softat saavan takaisin kun ennen belle-päivitystä ottaa Nokia Suitella varmuuskopioit - kohta; "puhelimen asetukset ja ohjelmat". Sitä ei löydy belle-päiv. alussa autom. käynnistyvästä varmuuskopioinnista ... Sitten vaan myöhemmin palautus valiten nuo..

Saa käyttäjät lataamansa Angry Birds'it takas..  :-[

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  7.03.2012     kello on 14:57 ---Saa käyttäjät lataamansa Angry Birds'it takas..  :-[

--- Lainaus päättyy ---
Onneks ei ole niitä kaipuu. e.v.v.k jotain virtuaalitipuja metsästää , viälä ku ne o vihasii  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View