Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Nokia Symbianeihin jaossa Belle päivitys
Komissarov:
N8 tilttailee ja buuttailee itseään Pellellä enemmän kuin Annalla... >:(
trumatic:
mulla ei anna edes asentaa kahdella eri koneella yritetty missä eri ohjelmistot aina sanoo että laitteesi ei ole yhteensopiva påivitykseen
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 6.03.2012 kello on 19:44 ---Mites E7 on toiminut bellen kanssa?
Meinaan kun tyrkyttävät duunissa mulle E7 puhelinta vaikka uutta läppäriä lähin kysymään kun
--- Lainaus päättyy ---
Toimii sairaan hyvin , kaikki n 25 kpl mitä päivittänyt jaelleet pelkkää kiitosta
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 6.03.2012 kello on 19:44 --- IT ei enää suostu koskemaan siihen, väittävät että ei noin vanhaan (T41 vuodelta 2004) kannata enää aikaa käyttää.. :'(
--- Lainaus päättyy ---
Paa ne uudelleen koulutukseen 8)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: trumatic - 6.03.2012 kello on 21:11 ---mulla ei anna edes asentaa kahdella eri koneella yritetty missä eri ohjelmistot aina sanoo että laitteesi ei ole yhteensopiva påivitykseen
--- Lainaus päättyy ---
Olen kahdella eri koneella asentanut niitä vajaa 40 kpl (E7 ,N8 ja C7 malleja) MYÖS muutamalle jotka ei kotonaan saaneet millään asennettua ;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Komissarov - 6.03.2012 kello on 20:27 ---N8 tilttailee ja buuttailee itseään Pellellä enemmän kuin Annalla... >:(
--- Lainaus päättyy ---
Ei ou viälä puutanna :o
EDIT: Sulla joku tauhka (kolmannen osapuolen softa mikä tekee sen)
Tee iso reset ja ota ensin talteen osoitteet ,kuvat jne. Ei sovelluksia vahingossakaan
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta