Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Manuaali vs Automaatti
JJJ:
--- Lainaus käyttäjältä: Janos - 26.01.2011 kello on 17:57 ---Automaatti on kiva, mutta ainakin mulle se on kustannuskysymys. Lisähinta on yleensä n. 2000€, päälle vielä lisääntynyt kulutus (paitsi robottivaihteistot).
Tomaattihan ei ole millään tavalla normaalille ihmiselle tarpeellinen, se tuo vain kuljettajalle lisää mukavuutta. Sijoitan mielummin isompaan moottoriin, nelivetoon ja parempiin tiloihin.
--- Lainaus päättyy ---
On se mukavuustekijä, ihan niin kuin isompi moottorikin. ;D
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: jjj - 26.01.2011 kello on 21:55 ---On se mukavuustekijä, ihan niin kuin isompi moottorikin. ;D
--- Lainaus päättyy ---
ja neliveto
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 26.01.2011 kello on 21:58 ---ja neliveto
--- Lainaus päättyy ---
Ja matkailuautossa paripyöräveto.
Pekka:
Talviautot on ollu automaatteja ja niistä ei ole ikinä vaihteistoja korjattu.
Kesäauto ja vaununveturi on kovalla askilla.
Sais kyllä olla automaattivaihteine n sekin.
On se vaan niin mukava ajaa automaattivaihteist a.
Weicco:
--- Lainaus käyttäjältä: Janos - 26.01.2011 kello on 17:57 ---Automaatti on kiva, mutta ainakin mulle se on kustannuskysymys. Lisähinta on yleensä n. 2000€, päälle vielä lisääntynyt kulutus (paitsi robottivaihteistot).
Tomaattihan ei ole millään tavalla normaalille ihmiselle tarpeellinen, se tuo vain kuljettajalle lisää mukavuutta. Sijoitan mielummin isompaan moottoriin, nelivetoon ja parempiin tiloihin.
--- Lainaus päättyy ---
Mitens se neliveto ja isompi moottori " tavalliselle ihmiselle".
Mulla nyt menee vaunun kanssa sataselle 11-12l tuskin manuaalina eroa olisi paljoakaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta