Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Manuaali vs Automaatti

<< < (49/51) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 22.04.2013     kello on 17:46 ---Elikkä siihen tulokseen tultu,että Automaatti on se Ykkönen :D

--- Lainaus päättyy ---
Voip olla, mutta nyt mietitään enää oisko se italialainen vai ranskalainen..  :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.04.2013     kello on 17:52 ---Voip olla, mutta nyt mietitään enää oisko se italialainen vai ranskalainen..  :D

--- Lainaus päättyy ---
Molemmat hyviä ;) Itsellä ollut fiat ja peugeot merkkisiä henkilö autoja ja kaikki toiminut KUNHAN muistaa tehdä huollot,ei se volvokaan kestä jos sitä ei huolla ;) :D

Vanikuski:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 22.04.2013     kello on 17:55 --- Molemmat hyviä ;) Itsellä ollut fiat ja peugeot merkkisiä henkilö autoja ja kaikki toiminut KUNHAN muistaa tehdä huollot,ei se volvokaan kestä jos sitä ei huolla ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

Ooon kuullut sanonnan, että kaikista autoista tulee vanhoina Ooppeleita ;) Mut joo eihän mikään kestä ellei niitä huolla, mutta itse aiheeseen vastaan, että meille ei tule enää muita kuin automaattivaihteisi a autoja :) Nyt on kolmas automaatti menossa ja tuskin on paluuta manuaaliin ;)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Vanikuski - 18.07.2013     kello on 19:00 ---Ooon kuullut sanonnan, että kaikista autoista tulee vanhoina Ooppeleita ;) Mut joo eihän mikään kestä ellei niitä huolla, mutta itse aiheeseen vastaan, että meille ei tule enää muita kuin automaattivaihteisi a autoja :) Nyt on kolmas automaatti menossa ja tuskin on paluuta manuaaliin ;)

--- Lainaus päättyy ---
Yksi orgin jäsen minun lisäksi puhuu asiaa :D Ja miks hommata tommosia puolen metrin keppejä tonne oikealle puolelle vatkatvaksi :D Kun selviää muutaman sentin kepillä johon ei tartte monta kertaa koskea :P

mjo33400:
Ajat kerran automaatilla niin et enää halua hämmentää kepillä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View