Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Manuaali vs Automaatti
pouhe:
Oli myös varpusessa, en tosin ole sellaista nähnyt purettuna, mutta ysikuutosen vapaakytkimen ole "korjannut" hitsaamalla.
Taisi olla myös trabantissa.
pamaus:
Aika paljon tullut ajeltua 96 Saabilla myös jääradalla. Voi sanoa, että siinä jos missä on hieno vaihteisto.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Sakarias - 21.04.2013 kello on 14:19 ---1,7 litrainen tais olla suurin moottori noissa. 96 laatikko on ollut kyllä todella hyvä millä olen itsekkin ajellut. Paras on kyllä tässä Volvossa :-)
--- Lainaus päättyy ---
Transitin 2 litraisen V4:n pohjalle kasattu eri osista http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Essex_V4_engine , eri nokkaa , imukantta jne. :D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 21.04.2013 kello on 14:44 ---Paitsi se yx sarja, joista joka toiseen tuli se, hmmmm..., laakerivika.
--- Lainaus päättyy ---
Sitä oli ensimmäisissä 99:ssä, niissä missä oli 1,7 tai 1,85 Triumphin kone. Mulla oli 99 LE 1,85 ruisku ja siitä kajahti ,manuaalilaatikko , piti mainita että pysytään aiheessa :-*
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 21.04.2013 kello on 18:45 --- Sitä oli ensimmäisissä 99:ssä, niissä missä oli 1,7 tai 1,85 Triumphin kone. Mulla oli 99 LE 1,85 ruisku ja siitä kajahti ,manuaalilaatikko , piti mainita että pysytään aiheessa :-*
--- Lainaus päättyy ---
Mulla oli -70 luvulla tuommoinen 99 Trumpan koneella
manuaali.
Hyvin toimi laatikko, ei mitään ongelmaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta