Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Manuaali vs Automaatti
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 21.04.2013 kello on 12:06 ---Juu. Siitä saisikin sopivan sivujuonteen... Minusta liian moni automaatilla ajava 'unohtaa', miten manuaalia ajetaan. Ja älköön kukaan ruvetko änkyttämään, että en minä ainakaan, niitä vaan on. Paljon.
--- Lainaus päättyy ---
Mutta ei täällä molemmilla pelillä ajaminen sujuu yhtä hyvin ;) :D
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 21.04.2013 kello on 12:41 --- Mutta ei täällä molemmilla pelillä ajaminen sujuu yhtä hyvin ;) :D
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se vain niin on, että automaatilla pitkään ajellessa tuo kytkin vain tuppaa hetkeksi unohtua, kun siirtyy manuaaliin.
Sama tietty toisinpäin. Joskus sitä vain hakee kytkintä ja ehkä välillä vaihdekeppiäkin, kun siirtyy manuaalista automaattiin.
Kokemusta kaiketi mulla hitusen on, kun olen jonkinsortin ajamisen ammattilainen. Kotosallakin on käyttöautoina tasapuolisesti pari manuaalia ja pari automaattia.
(On mulla -50 luvun Rättärikin, jossa on sen ajan automaatti.. ;D Vastapainona -50 luvun Willys Jeeppi, jossa on kolme vaihdekeppiä ja muutenkin kaukana automaatista.)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 21.04.2013 kello on 13:33 ---(On mulla -50 luvun Rättärikin, jossa on sen ajan automaatti..
--- Lainaus päättyy ---
:laugh: Sehän oli vaan ½automaatti. Niinkun Saapissakin myöhemmin.
K.E.V:
Nii... vapaakykin. Sellainen oli mun susikutosessa. Oli 2 litrainen V4 ja siinä tuplawebrut. Kulkikin mokoma porkkanasorvi
Topelius:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 21.04.2013 kello on 14:03 ---Nii... vapaakykin. Sellainen oli mun susikutosessa. Oli 2 litrainen V4 ja siinä tuplawebrut. Kulkikin mokoma porkkanasorvi
--- Lainaus päättyy ---
1,7 litrainen tais olla suurin moottori noissa. 96 laatikko on ollut kyllä todella hyvä millä olen itsekkin ajellut. Paras on kyllä tässä Volvossa :-)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta