Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Manuaali vs Automaatti
99:
--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute - 26.01.2011 kello on 17:22 ---En usko, koska hieman hirvittää korjauskustannukset .
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen ajellut tuommoiset neljännesmiljoonaak ilometriä automaatilla (nykyiselläkin reilu 100tkm), eikä vielä ole askia kertaakaan tarvinnut korjata. Enempi noihin mauaaliaskien korjauksiin on rahaa palanut ;)
kaitsute:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 26.01.2011 kello on 17:33 ---Itse olen ajellut tuommoiset neljännesmiljoonaak ilometriä automaatilla (nykyiselläkin reilu 100tkm), eikä vielä ole askia kertaakaan tarvinnut korjata. Enempi noihin mauaaliaskien korjauksiin on rahaa palanut ;)
--- Lainaus päättyy ---
Käväseppäs joskus audifoorumilla. ;D
Dorotea:
Mulla aikoinaan oli Volvo 740 automaatti,ZF:n laatikko, jolla oli ajettu 580000km vaihtaessani sen pois, eikä laatikko ollut auki ollut. Viimeksi kun kuulin siitä, oli yli 600000km. mittarissa ilman murheita. Myöskään kone ei ollut korjausta tarvinnut.
Että automaattilaatikot kyllä kestää, kunhan huolehditaan oikeista öljyistä ja niiden vaihdosta ajallaan.
kaitsute:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 26.01.2011 kello on 17:44 ---Että automaattilaatikot kyllä kestää, kunhan huolehditaan oikeista öljyistä ja niiden vaihdosta ajallaan.
--- Lainaus päättyy ---
Jotkut kestää ja joitain ei saa kestämään, vaikka mitä tekisi.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 26.01.2011 kello on 12:16 ---DSG on laite jota kierrän kaukaa. Varmasti osin ennakkoluuloa, mutta kyllä siitä paljon pahaakin puhutaan.
--- Lainaus päättyy ---
Sukulaispoika selvitti huolella asiaa ennenkuin hankki uutena DSG-lootalla varustetun konsernituotteen, on kuulemma rakennetta parannettu jossain vaiheessa ja kestävyysongelmia ei pitäisi uudemmissa olla. Hiton hauska se on ajaa, ja varmaan myös hyvä vaununvetoon.
---
Vaan jos jostain kuulee ennakkoluuloja niin noista pienitilavuuksisist a TSI-koneista. Etenkin kun varustetaan DSG:llä ja laitetaan vähän raskaampaan autoon, kuten Tiguaniin, tai Superbiin. :D Aika näyttää, miten kestäviä ovat.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta