Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Manuaali vs Automaatti

<< < (21/51) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 19.04.2013     kello on 18:27 --- Ei ole vielä ainakaan mulla tullu vastaan autoa mikä olis manuaalia nopeempi automaattina  ??? ainakaan jos noihin valmistajien teknisiin tietoihin on luottaminen  :P

--- Lainaus päättyy ---
Johan sitä ollaan huumori tuulella ;)

Fenix:
Makuasioita ja tottumiskysymys, mutta itse olen automaattivaihteisi in (tai DSG vaihtoehtoisesti) mieltynyt. Joskus aikanaan oli hivenen epäluuloja kestävyydestä, kuten monella muullakin, mutta kyllä ne on karisseet vuosien saatossa. Kohta on puol miljoonaa ajettuna Skoda Octavia DSG:llä, eikä mitään murhetta laatikossa. Koneeseen piti vauhtipyörä vaihtaa, mutta eipä siinäkään muuta ole ollut.

Asuntoauto on manuaali, mutta jos ei olis rahasta kiinni ja uutta kattelisin, niin mielummin automaattina sekin. Siviiliautona vanha automaatti Volvo. Kelpo peli sekin, edelleen, vaikka ikää on toista kymmentä vuotta.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 19.04.2013     kello on 18:34 ---Makuasioita ja tottumiskysymys, mutta itse olen automaattivaihteisi in (tai DSG vaihtoehtoisesti) mieltynyt. Joskus aikanaan oli hivenen epäluuloja kestävyydestä, kuten monella muullakin, mutta kyllä ne on karisseet vuosien saatossa. Kohta on puol miljoonaa ajettuna Skoda Octavia DSG:llä, eikä mitään murhetta laatikossa. Koneeseen piti vauhtipyörä vaihtaa, mutta eipä siinäkään muuta ole ollut.

Asuntoauto on manuaali, mutta jos ei olis rahasta kiinni ja uutta kattelisin, niin mielummin automaattina sekin. Siviiliautona vanha automaatti Volvo. Kelpo peli sekin, edelleen, vaikka ikää on toista kymmentä vuotta.

--- Lainaus päättyy ---
Thumb Just näin jollain se pinttymä pääkopassa,että automaatti ei kestä ;)Talvella vähäksi aikaan auto käymään ja sit rauhallisesti liikkeelle eikä talla pohjassa,mutta ei se kestä manuaalikaan sitä,että kylmänä lähdetään revittelemään :D

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Fenix - 19.04.2013     kello on 18:34 --- Siviiliautona vanha automaatti Volvo. Kelpo peli sekin, edelleen, vaikka ikää on toista kymmentä vuotta.

--- Lainaus päättyy ---

Ompa vanha  :o :o   ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 19.04.2013     kello on 18:47 ---Ompa vanha  :o :o   ;D

--- Lainaus päättyy ---
Mutta automaatti toimii,itsellä -01 341000 ja vaihtaa,kun uusi auto,kunhan muistaa ton talven ja antaa öljyen lähteä liikkeelle ja lämmitä ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View