Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Käteinen vai kortti
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 25.01.2012 kello on 20:06 ---Ja minä (+mies) ei olla tyhmyyttäämme koskaan pyydetty Euroakaan.. Maasturilla on kyl noussu ojasta auto jos toinenkin, eikä koskaan oo tajuttu et siit pitäs rahaaki pyytää.. Yksi kaveri oli Sprinterin kans ajanut tien sivuu ja sit lipsahtanu pois päällysteeltä ja suti vasemman puolen pyörät siel ojan penkal. Auto liikkui kui edes takas mut ei noussu. Hinausapua kaveri oli soittanu jostain 30 km päästä ja oli luvattu olla paikan pääl tunnin pääst.. Pikanen nyppäys Pajerolla ja auto oli taas tien puolella. Kaveri kiitteli kovasti, sillä oli perjantai ja kello viiden paikkeilla, joten kotiin oli kaveri varmaan menossa (oisko ollu viel pääsiäinen tulossa tai joku muu pyhäpäivä)..
--- Lainaus päättyy ---
Tässä minä olen sitä mieltä että mitä voit auttaa tien päällä toista niin joskus se palkitsee sinua kun olet itse samassa tilanteessa.Olen saanut auttaa muutaman kerran mutta kertaakaan en ole rahaa siitä ole ollut vailla.
Minä en siitä ole konkurssia tehnyt vaan on jäänyt hyvä mieli kun matkalaiset saavat jatkaa taas matkaa...
Tosin täällä Kainuun seuduilla nuo vennään immeiset on joskus hätävilkut päällä mutta heitä en viitti auttaa.. 8)
-------:
juu ei tartte tullakko kotia ja unohtaa 2min lompakon penkille, muksu tulee ja vie ne vähäiset kolikot, jos on mistä ottaa ja laittaa ne säästö possuunsa. Kuuluu vaan klonks ja mairee ilme kasvoilla.
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 25.01.2012 kello on 21:18 ---Tässä minä olen sitä mieltä että mitä voit auttaa tien päällä toista niin joskus se palkitsee sinua kun olet itse samassa tilanteessa.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan se näinkin. Just jäätiin loppiaisena vaunun kanssa matkan varrelle kun menovesi loppui.. Mies lähti kävellen kogti seuraavaa taajamaa kunnon lumituiskussa ja me muksujen kanssa istuttiin autossa.. Joku ystävällinen paikallinen oli todennut että tuo lumimiehen näköinen kaveri on varmaan sen vaunuyhdistelmän kuski ja nappasi kyytiinsä jottei miehen tarvinnut kävellä 10 km matkaa..
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 25.01.2012 kello on 21:30 ---Onhan se näinkin. Just jäätiin loppiaisena vaunun kanssa matkan varrelle kun menovesi loppui.. Mies lähti kävellen kogti seuraavaa taajamaa kunnon lumituiskussa ja me muksujen kanssa istuttiin autossa.. Joku ystävällinen paikallinen oli todennut että tuo lumimiehen näköinen kaveri on varmaan sen vaunuyhdistelmän kuski ja nappasi kyytiinsä jottei miehen tarvinnut kävellä 10 km matkaa..
--- Lainaus päättyy ---
En osaa muuta sanoa, kuin että tuossa olisi ollut Karavaanarin tiepalvelu paikallaan.
perho-ukko:
Yksinkertainen varmuustekijä on 4 litran varakanisteri,sillä pääsee huoltsikalle!!!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta