Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Käteinen vai kortti
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 25.01.2012 kello on 18:39 ---johtuneekos tuosta sinun ym..nuoresta ijästä :)
................... ............
ja taas
uusi polvi
eli nuoriso tai hiukan minua nuoremmat :)
on taas tottuneet kortteihin
ja niillä maksamiseen
siinä se pieni ero
vai mitä ???
jo syntyessään :)
--- Lainaus päättyy ---
Taidankin olla aika paljon sinua nuorempi, kun maksan 98%:sesti kaikki maksut kortilla. :D ;D :D
Hii, hoo.
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 25.01.2012 kello on 18:39 ---johtuneekos tuosta sinun ym..nuoresta ijästä :)
me jo hieman entisiä nuoria
olemme tottuneet
käteisellä maksamaan ...
ja taas
uusi polvi
eli nuoriso tai hiukan minua nuoremmat :)
on taas tottuneet kortteihin
ja niillä maksamiseen
siinä se pieni ero
vai mitä ???
jo syntyessään :)
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Näinhän se tahtoo olla meillä nuorilla. ;)
Joskus tullee kalliiksi, kun ei ole vitosia tai kymppejä taskussa; edellis talvena käväisin Volvolla lumipenkassa, kuorma-autolla kaveri vetäs ylös ja maksua kysyessäni sanoi kympin olevan taksa. Eipä ollu kuin kakskymppinen taskussa :( että kalliiksi tuli :(
perho-ukko:
Minulle sattui Lapissa vastaava tapaus,Äkäsjoen penkalle auto upposi,onneksi oli kaivuriyrittäjä töissä lähellä,Hiluksella Wokkelo nousi,kaveri pyyti kymppiä,taskussa oli vaan kaksikymppinen,ei sen puoleen,ei harmittanut,apu oli lähellä !! ;D
hartsakoski:
Mulla ei ongelmaa kummalla maksais,lompsa tyhjä samoin tili :o ;D
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 25.01.2012 kello on 18:59 ---Terve!
Näinhän se tahtoo olla meillä nuorilla. ;)
Joskus tullee kalliiksi, kun ei ole vitosia tai kymppejä taskussa; edellis talvena käväisin Volvolla lumipenkassa, kuorma-autolla kaveri vetäs ylös ja maksua kysyessäni sanoi kympin olevan taksa. Eipä ollu kuin kakskymppinen taskussa :( että kalliiksi tuli :(
--- Lainaus päättyy ---
Fiksu kaveri kun ei pidä kymppejä taskussa. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta