Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Käteinen vai kortti

<< < (14/19) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 25.01.2012     kello on 18:39 ---johtuneekos tuosta sinun ym..nuoresta ijästä   :)
................... ............

ja taas
uusi polvi
eli nuoriso tai hiukan minua nuoremmat  :)
on taas  tottuneet kortteihin
ja niillä maksamiseen
siinä se pieni ero
vai mitä  ???
jo syntyessään :)

--- Lainaus päättyy ---

Taidankin olla aika paljon sinua nuorempi, kun maksan 98%:sesti kaikki maksut kortilla.  :D  ;D  :D

Hii, hoo.

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 25.01.2012     kello on 18:39 ---johtuneekos tuosta sinun ym..nuoresta ijästä   :)
me jo hieman entisiä nuoria
olemme tottuneet
käteisellä maksamaan ...

ja taas
uusi polvi
eli nuoriso tai hiukan minua nuoremmat  :)
on taas  tottuneet kortteihin
ja niillä maksamiseen
siinä se pieni ero
vai mitä  ???
jo syntyessään :)

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

Näinhän se tahtoo olla meillä nuorilla. ;)

Joskus tullee kalliiksi, kun ei ole vitosia tai kymppejä taskussa; edellis talvena käväisin Volvolla lumipenkassa, kuorma-autolla kaveri vetäs ylös ja maksua kysyessäni sanoi kympin olevan taksa. Eipä ollu kuin kakskymppinen taskussa :( että kalliiksi tuli :(

perho-ukko:
 Minulle sattui Lapissa vastaava tapaus,Äkäsjoen penkalle auto upposi,onneksi oli kaivuriyrittäjä töissä lähellä,Hiluksella Wokkelo nousi,kaveri pyyti kymppiä,taskussa oli vaan kaksikymppinen,ei sen puoleen,ei harmittanut,apu oli lähellä !! ;D

hartsakoski:
Mulla ei ongelmaa kummalla maksais,lompsa tyhjä samoin tili :o ;D

Roksis:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 25.01.2012     kello on 18:59 ---Terve!

Näinhän se tahtoo olla meillä nuorilla. ;)

Joskus tullee kalliiksi, kun ei ole vitosia tai kymppejä taskussa; edellis talvena käväisin Volvolla lumipenkassa, kuorma-autolla kaveri vetäs ylös ja maksua kysyessäni sanoi kympin olevan taksa. Eipä ollu kuin kakskymppinen taskussa :( että kalliiksi tuli :(

--- Lainaus päättyy ---
Fiksu kaveri kun ei pidä kymppejä taskussa.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View