rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Hobby:n Slim Tower jääkaappi  (Luettu 4376 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:42
  • Autossa on pyörät
Hobby:n Slim Tower jääkaappi
« : 21.01.2012 kello on 22:12 »
Käväisin Hesan messuilla tuollaisessa "avaruusaluksessa" sisällä  (tuo uusi muotoilu malli) sekä uudessa Land Housessa. Kummassakin oli naurettava (anteeksi kaikille loukkaantuneille) jääkaappi. Sen oven kun avasin ja totesin ettei kaappiin mahdu edes 1,5l kivennäisvesipulloa oveen. Hieman ihmettelin. Sitten menin "munan muotoiseen" Adriaan ja ensin etsin missä jääkaappi, no löytyihän se silmien korkeudelta, avasin senkin ja 3-4 edellämainittua pulloa menee oven alalokeroon. Suokaa tietämättömyyteni, mihin tarkoitukseen tuo jääkaappi ensinmainituissa on tehty ? En käsittänyt tai olen varmaan tyhmä. Yleensä nyt tuonkokoinen lesti mahtuu jääkaapin oveen. Sisältää se sitten bissee, vissyy tai cokista. Ehkäpä vaikka valkoviiniäkin. No tämähän oli vain mun mielipide pah 

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 08:35
  • Strömma Kemiönsaari
Vs: Hobby:n Slim Tower jääkaappi
« Vastaus #1 : 22.01.2012 kello on 08:49 »
Sama käynyt mielessä ja huvittuneena havannoinut kun makuusijoja mainostetaan ja kaljoja ei saa kylmäksi( Huom siis jossain malleissa)

  • Vieras
  • Vs: Hobby:n Slim Tower jääkaappi
    « Vastaus #2 : 22.01.2012 kello on 09:22 »
    Minä kun en ole oppinut yrityksistä huolimatta juomaan kotikaljaa väkevämpää ja muistikuvani mukaan ne peruskaljathan on tölkeissä niin eikö ne tuollaiseen Slim Tower jääkaappiin saa mahtumaan melko kivuttomasti, vaikkapa yhteen noista alahyllyistä. Mutta ei tuohon oveen taida minun suosimaa Fantan 1.5 litran pulloa pystyyn saada mahtumaan.



    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:42
    • Autossa on pyörät
    Vs: Hobby:n Slim Tower jääkaappi
    « Vastaus #3 : 22.01.2012 kello on 13:40 »
    En minäkään täytä jääkaappia kaljapurkeilla. Muistaakseni taisin mainita ensimmäisenä kivennäisvesipulloi sta ja muista lukijan maun mukaan käytettävistä virvokkeista. Naurettava se kaappi on vaikka sinne laittais mitä  :-*

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:18.04.2023 kello on 21:42
    Vs: Hobby:n Slim Tower jääkaappi
    « Vastaus #4 : 22.01.2012 kello on 13:44 »
    En ole tutkinut noita jääkaappeja niin tarkkaan, että osaisin arvioida yksityiskohtia; jos pystysuunnassa kanittaa niin eikö noita lokeroita yleensä pysty siirtelemään (ainakin kaikissa niissä kaapeissa jotka mulla on ollut on voinut siirrellä) ?

    Minusta nuo slim-towerit ovat hienoja, eikä hobby näkynyt olevan ainoa merkki joka niitä on uusiin malleihinsa laittanut.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:32
    • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
    Vs: Hobby:n Slim Tower jääkaappi
    « Vastaus #5 : 22.01.2012 kello on 14:11 »
    En ole tutkinut noita jääkaappeja niin tarkkaan, että osaisin arvioida yksityiskohtia; jos pystysuunnassa kanittaa niin eikö noita lokeroita yleensä pysty siirtelemään (ainakin kaikissa niissä kaapeissa jotka mulla on ollut on voinut siirrellä) ?

    Ja jos ei pysty siirtelemään, niin voiko edes yhden hyllyn jättää pois?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:42
    • Autossa on pyörät
    Vs: Hobby:n Slim Tower jääkaappi
    « Vastaus #6 : 22.01.2012 kello on 15:59 »
    Ovilokeroitten syvyys niin pieni ettei mahdu pystyyn. Sekä ylempi lokero niin lähellä.
    Tietenkin voi hyllyt purkaa ja sitten. Mutta ajaessa kyljellään olevat pullot ei kai paras ratkaisu
    Parempi jos mahtuisivat pystyyn oveen. Muilla hyllyillä ne eivät pysy pystyssä.
    ps mikäli ratkaisu olisi ihan missämerkissä vaan, se olisi ihan yhtähuvittava.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    Vs: Hobby:n Slim Tower jääkaappi
    « Vastaus #7 : 22.01.2012 kello on 16:48 »
    empä ole aikaisemmin kiinnittänyt huomiota tuon kaapin pullojen säilytys ongelmaan. nyt kun katselin sitä niin aika surkee on joo jos meinaa säilyttää ovessa pulloja. onneksi hobbyyn on muitakin kaappeja.