http://www.telaranta.fi/Joo olin viime treffeillä siellä mutta kun on laitettu tuonne kalenteriin ja treffit olisi äänestyksen perusteella Kalajärvellä. www.caravan-kalajarvi.fi Pidetään molemmissaMulle sopii ihan kumpi vain. ![]() Mulle sopii ihan kumpi vain.Pistetään moneen paikkaan,niin saa jokainen valita sopivan paikan ![]() Pistetään moneen paikkaan,niin saa jokainen valita sopivan paikanJa kuutena viikonloppuna kesäaikaan. Aina eri paikassa. ![]() Ja kuutena viikonloppuna kesäaikaan. Aina eri paikassa.Kannatetaan Ois vilskettä viikonloppuisin ![]() Onks tää sit kalajärvi ja päivä 4-6.5.2012?
![]() Minä laitoin kalenteriin Telarannan siinä vaiheessa kun Turun messuilla puuhattiin treffejä Telarantaan. Tämän jälkeen vasta äänestettiin ja paikkaa vaihdettiin.
Korjatkoon mode kalenterin, kun aika on mennyt umpeen jotta tapahtuman kirjoittajana voisin korjata. Pidetään telarannassa minun puolesta
Kuhan jossain on ![]() Minä laitoin kalenteriin Telarannan siinä vaiheessa kun Turun messuilla puuhattiin treffejä Telarantaan. Tämän jälkeen vasta äänestettiin ja paikkaa vaihdettiin. öö.. tarkoitatko tuota toukokuun alun telarantaa? pitääkö se poistaa kalenterista? Sori, en ole oikein pysynyt kaikista käänteistä kärryillä ![]() haitaks se
jos sit ollaan telarannas kun se on sinne jo merkitty ? ![]() öö.. tarkoitatko tuota toukokuun alun telarantaa? pitääkö se poistaa kalenterista? Tuota toukokuun alkua tarkoitan, mutta en nyt oikeen tiedä onko täällä jo jotain päätetty kevättreffejen suhteen. Tuntui vaan olevan jupinaa kalenterimerkinnäst ä ja muutamia kovastikin häiritsevän. En enää itse pääse korjaamaan, mutta kykenen kyl tunnustamaan tekemäni ![]() Meille kyl sopis Telaranta mainiosti, olis kohtuullinen matka tavallisen arkiviikonlopun reissuksi. Kalajärven jätämme väliin, ei kyetä perjantaina töiden jälkeen niin kauas ja taas sunnuntaipäivä kotiin ajellen. Ei nyt aloiteta uudelleen keskustelua, minne on pitkä matka kenelläkin. haitaks seEi haittaa ![]() |