Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Mukanakulkevat polkupyörät

<< < (5/29) > >>

kimi:
Meillä on kolmen pyörän teline autossa, kantavuus ilmoitettu olevan 60kg.

Mutaman kerran on ollut pari pyörää mukana ja ainakin minua hiukan arvelluttaa tuo teline.
Painopiste jää kauas seinästä ja 4 pienen pisteen varassa koko paino.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  1.02.2012     kello on 22:46 ---Meillä on kolmen pyörän teline autossa, kantavuus ilmoitettu olevan 60kg.

Mutaman kerran on ollut pari pyörää mukana ja ainakin minua hiukan arvelluttaa tuo teline.
Painopiste jää kauas seinästä ja 4 pienen pisteen varassa koko paino.

--- Lainaus päättyy ---

olen kans ajatelut et milloin koko takaseinä irtoaa
vaikka kesken ajon .. tai pahempaa
jos satun vaikka olemaan istunnolla
tupa-auton helpotukses
huii mitkä näkymät sit oliskaan
kun koko takaseinä irti ja  :-[ ::) :o

88k5:

Samainen 60 kg on kantavuus meidän 4pp telineessä. Ei kovin kaukana rajasta ole kun reissussa kyydissä kulkee 2 aik. maasto-, 1 nuorten- ja 1 lastenfillaria (kuvan suojan alla).
Kestänyt on wc kemssaluukun yläpuolinen seinä, esim, Puolan tiet mennentulle Kroaatiaan 8) Oikeastaan pahinta raskaasti kuormitetulle telineelle on auton huojunta sivuttain, esim. kanttikiven ylitys hieman vinottain; tuolloin seinärakenteeseen tulee lisäksi sivuttaisvääntö. Asiaa voi kokeilla työntämällä/heiluttamalla fillarin renkaasta koko nippua sivulle..

Ite kun tuon asensin, tuli etsittyä kantavat rakenteet seinästä johon kiinnityspisteet laitoin metallivahvikkein.

LMC-99:
-Se on vähän niin ja näin tuon kantavuuden kanssa mitä ilmoittavat..miten on kun sinne taakse laittaa kolme-neljä fillaria, ja sitten ajetaan rytyytellään kuoppasta tietä, mahtaa aika kovilla olla takaseinä!

-Meinaan kokemusta on, kun aikoinaan pohjoisia reittejä ajelin jäämeren rannalle ja fillarit takana, oli kaamasen tiellä aika moista menoa, kotia päästyäni ihmettelin kun taka kaapit oli siirtyneet centin eteenpäin..hitto että pelästyin että takaosa oli vähällä jäädä nordkappiin..  :o

pamaus:
Samaa takaseinän kestävyyttä pohtinut, kun olen miettynyt missä noita pyöriä voisi kuljettaa.

Toistaiseksi ne on kulkenut asuntovaunun aisalla ja hyvinhän ne siinä ovat kulkeneet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View