rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Integroitu auto harkinnassa?  (Luettu 28650 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:23.09.2017 kello on 16:46
Vs: Integroitu auto harkinnassa?
« Vastaus #15 : 10.02.2012 kello on 19:37 »
Hymerin integroitu jonkin verran paranneltu hyvin tarkenee avojaloin istuskella etupenkeilä enimmillään ollu -40 astetta. Ollaan autossa talvella yli 40 yötä. Kannattaa ottaa tuulilasi vakuutus.

  • Vieras
  • Vs: Integroitu auto harkinnassa?
    « Vastaus #16 : 13.04.2012 kello on 12:22 »
    Jos meinaa autolleen itse tehdä mitään huoltoa niin kannattaa huomioida että useimmat integroidut ovat perin hankalia tee-se-itse miehelle, Camper-lehden koeajossa olleessa Kabessa jos haluaa öljyt katsoa tikusta niin tarvitaan taskulamppua ja peiliä!! :o

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:20
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Integroitu auto harkinnassa?
    « Vastaus #17 : 13.04.2012 kello on 20:10 »
    Se voi olla Kabe. Mutta jos laittaa kulkimeen Kaben verran rahaa, niin se kaveri ei kurki konepellin alle, vaan paskanyrkit on sitä varten. Kabemies liikkuu villatakki hartioilla.  :D :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:31.05.2024 kello on 14:27
    • Kulkija
    Vs: Integroitu auto harkinnassa?
    « Vastaus #18 : 13.04.2012 kello on 22:10 »
    Se voi olla Kabe. Mutta jos laittaa kulkimeen Kaben verran rahaa, niin se kaveri ei kurki konepellin alle, vaan paskanyrkit on sitä varten. Kabemies liikkuu villatakki hartioilla.  :D :D

    Sie et ymmärrä. Moni laittaa autoon kaiken, mitä irtoaa, ja yrittää sitten tehdä kaiken mahdollisen itte. Nostavat vielä sille "paskanyrkille" hattua, kun se osaa tehdä asiat, kysyvät neuvoa ja ovat jopa taidoille kateellisia.

    Mutta hyvä juppipuheenvuoro pitkästä aikaa, kiitokset siitä.  ;D

    Vaan oikeasti uskon, että taitava ammattimies ei nimitä itteensä paskanyrkiksi. Hyi helkutti. Kyllä se on jotain ihan muuta.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:20
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Integroitu auto harkinnassa?
    « Vastaus #19 : 13.04.2012 kello on 22:49 »
    Paskanyrkki on joka osaa. Kun seurataan keskusteluja, moni kysyy (myös paljon rahaa kulkimeensa laittanut) paljonko maksaa, esim. jakohihnan vaihto, missä vaihto halvimmalla, kun vaihto ei kummoinen itse homma ole.  ::)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:31.05.2024 kello on 14:27
    • Kulkija
    Vs: Integroitu auto harkinnassa?
    « Vastaus #20 : 13.04.2012 kello on 22:52 »
    ^

    Kyllä siinä osaamaton pystyy ryssimään koko koneen hajalle pahimmillaan.

    Vaan älä sinä itteäsi alenna tuommoisilla termeillä.  >:(

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:45
    Vs: Integroitu auto harkinnassa?
    « Vastaus #21 : 13.04.2012 kello on 22:56 »
    Tjaah, riippuu siitäkin, mihin tarkoitukseen on kulkineensa hankkinut. Jos harrastaa auton laittelua ja korjailua niin mikäpä siinä, mukavaahan se jos siitä tykkää. Minä harrastan matkustelua, välineenä käytän asuntoautoa. Täälläkin tulee roikuttua (turhaan), mutta en ymmärrä tämän masiinan sielunelämästä paljoakaan, enkä välitä, kunhan osaan käyttää.

    Nimimerkillä: "ihan kohta entinen Kabe-mies, ei villatakkia hartioilla, eikä juppi-luukkia muutenkaan"

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:31.05.2024 kello on 14:27
    • Kulkija
    Vs: Integroitu auto harkinnassa?
    « Vastaus #22 : 13.04.2012 kello on 23:02 »
    Nimimerkillä: "ihan kohta entinen Kabe-mies, ei villatakkia hartioilla, eikä juppi-luukkia muutenkaan"

    Meillä täällä on semmoinen juttu, että noita Höpöttäjän juppiheittoja ei ota kukaan tosissaan, ei välttämättä edes äijä itte.

    Olihan tää yksityisviesti??

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:45
    Vs: Integroitu auto harkinnassa?
    « Vastaus #23 : 13.04.2012 kello on 23:08 »
    Ihan oli yksityinen ;)
    Ja pitäähän palstalle eloa saada, juppikortti on aina varma!

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:20
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Integroitu auto harkinnassa?
    « Vastaus #24 : 13.04.2012 kello on 23:10 »
    .

    Nimimerkillä: "ihan kohta entinen Kabe-mies, ei villatakkia hartioilla, eikä juppi-luukkia muutenkaan"

     :D :D :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:31.05.2024 kello on 14:27
    • Kulkija
    Vs: Integroitu auto harkinnassa?
    « Vastaus #25 : 13.04.2012 kello on 23:14 »
    Mun yksityisviestit on muuttunut tsätiksi.

    Ottaisi vielä yhden Italian pojan juppibrändyn tässä, niin jos se korjaantuisi. ;D

    Edit: pahoittelut höpötyksistä. Aihe on täyttä asiaa.  ::)

    « Viimeksi muokattu: 13.04.2012 kello on 23:22 »

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:36
    Vs: Integroitu auto harkinnassa?
    « Vastaus #26 : 13.04.2012 kello on 23:20 »
    Jos meinaa autolleen itse tehdä mitään huoltoa niin kannattaa huomioida että useimmat integroidut ovat perin hankalia tee-se-itse miehelle, Camper-lehden koeajossa olleessa Kabessa jos haluaa öljyt katsoa tikusta niin tarvitaan taskulamppua ja peiliä!! :o
       Tarkalleen en tiedä, mutta luulisin että pärjää ilman mitään jos on taskussa kunnollinen kännykkä. Työnnetään kännykkä sopivassa asennossa koloon, vedetään toisella kädellä tikkua hieman ylös ja otetaan kuva, tai videokuva ja työnnetään tikku takaisin. sitten katsotaan kuvasta öljyn korkeus tikussa. 

  • Vieras
  • Vs: Integroitu auto harkinnassa?
    « Vastaus #27 : 13.04.2012 kello on 23:21 »
    Höpöttäjä on itse juppi, se valtava linna kesämökkinään, palstan suurimpia integroituja autoja, matkustaa autollaan jatkuvasti, ei välitä teiden suolauksista auton kannalta, ajaa vaan...  ;)

    Mutta on myös savolainen. :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
    • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
    Vs: Integroitu auto harkinnassa?
    « Vastaus #28 : 14.04.2012 kello on 08:47 »
    Höpöttäjä on itse juppi, se valtava linna kesämökkinään, palstan suurimpia integroituja autoja, matkustaa autollaan jatkuvasti, ei välitä teiden suolauksista auton kannalta, ajaa vaan...  ;)

    Mutta on myös savolainen. :D
       Täällä toinen Savolainen Fiilis-mies,röpöttelen pienellä ja vanhalla Fiiliksellä kesät,välillä nyrkit "paskassa",mutta aina on kotia päästy!! Ja en ole juppi,ainoastaan juntti !! ;D ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:46
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Integroitu auto harkinnassa?
    « Vastaus #29 : 14.04.2012 kello on 10:24 »
    Täältä ilmottautuu paskanyrkki.Täytyy myöntää että ehkä nautin noiden vermeiden kunnostuksesta ja tuunailusta enemmän kuin liikkumisesta.Mitä hankalamman homman saan selvitettyä,sen suurempi onnistumisen ilo.Itse teen myös talossa kaikki työt,niin lvi,muuraus,laatoitus kuin pihanrakennuksen.Sä hkötyöt toki tarkastaa alan luvat omaava ammattilainen.Ylipä änsä luen todella paljon tekniikkaan liittyviä juttuja,niin auto-kuin raksahommiin liittyviä.En tiedä lienenkö jotenkin poikkeusyksilö,kun vävyt ja kaverit ihmettelee,että miten sä nämä kaikki osaat.Tämä ei ole mitään itsekehua,uskon että tällä saitilla on monta samanlaista kaveria.Suurin syy lienee tähän itseopiskeluun-ja tekemiseen kuitenkin laiha lompsa.Lisätäämpä vielä,että ymmärrän edellä olevan juppi/paskanyrkki-keskustelun osittain huumoriksi.
    « Viimeksi muokattu: 14.04.2012 kello on 10:31 »