Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Vaunun vakuutukset

<< < (2/13) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 16.01.2012     kello on 23:34 ---Tapiolassa pitää olla varovainen. Aikanaan kun kyselin tieliikennemönkijää ni liikennevakuutusta, niin Tapiolan edustaja käytti sanontaa:" Sieltä minäkin ottaisin". Olin kuullut heidän hintansa ja kertonut kilpailijan hinnan ja yhdessä todenneet, että Tapiolan hinta oli noin kaksinkertainen.

--- Lainaus päättyy ---

No mulla on sama kokemus vaunun kaskosta Pohjolassa - oli yli tuplahintainen Tapiolaan nähden.

Yleisesti ottaen kaikki vakuutukset kannattaa kilpailuttaa parin-kolmen vuoden välein, niin tietää oikean hintatason.

Weicco:
Oiskohan aika avata vakuutuksille oma osio ;)

SilSam:
Millaisia hintoja teillä on vaunun vakuutuksissa nykyään?

Meinas iltakahfeet mennä väärään kurkkuun kun huomasin, että mä maksan vaunun kaskosta Lähitapiolaan melkein 700 euroa vuodessa! Enkä ole edes huomannut talveksi katkaista kun on ulkopuolisen varastossa säilössä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 16.01.2017     kello on 20:33 ---Millaisia hintoja teillä on vaunun vakuutuksissa nykyään?

Meinas iltakahfeet mennä väärään kurkkuun kun huomasin, että mä maksan vaunun kaskosta Lähitapiolaan melkein 700 euroa vuodessa! Enkä ole edes huomannut talveksi katkaista kun on ulkopuolisen varastossa säilössä.

--- Lainaus päättyy ---

Kasko lähitappiolassa noin 170 vuosi - liikenteestä poisto noin 4kk talvella.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 16.01.2017     kello on 20:47 ---Kasko lähitappiolassa noin 170 vuosi - liikenteestä poisto noin 4kk talvella.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa luokkaa Fenniassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View