Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Äänieristys

<< < (2/4) > >>

MatsOnni:
"...ei tarvitse keskustella,eikä kuunnella radiota..."

Kaikella on tietysti puolensa :D, jää ne ajo-ohjeetkin ikkään kuin kuulematta...

99:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 15.01.2012     kello on 13:01 --- mutta mitä vois tehdä lisää? Ootteko eristäneet esim. ovia millään tavalla? Siellä tuskin on valmiina muuta kuin paljas pelti. Kuinka onnistuu jotta ikkunan nostimien vaijerit toimii? Entä vaikkapa bitumimatto moottorin seinämään? Jotakin muita hyvejä vihjeitä?

--- Lainaus päättyy ---

Itse en tosin ole tehnyt, mutta kannattasi varmaan purkaa verhoiluja ja pistää (pelti)pintoihin noisekilleriä.

Turhan Höpöttäjä:
Tai ostaa matkailuauto, jossa ei ole pakettiauton kylmää peltiohjaamoa.   ;)

MatsOnni:
Tuo Noise Killer on mulle tuntematon tuote, kiitos vihjeestä. Jotain tuon tapaista kaipailin!

jus66si:
Kyllähän tuo koppi tuntuu olevan varsin äänekäs noissa fiiuissa. Mie kesällä leikkasin ja laitoin ohjaamoon Etolasta sinistä nukkapintasta kumipohjaista kokolattiamattoa(laitoin koko auton käveltävät lattiapinnat sillä poikkeuksenaWC) ja sen alle äänieristevaahtolev yt. Kokolatiamaton päälle sitten normaali suojamattosarja joita myydään kaikkiin henkilöautoihin mm. motonetissa itse ostin Lidlistä. Laitoin tuota kokolattiamatoa myös hytin sisääntulo astimille siihen oven sisäpuolelle parilla ruuvilla kiinni (helppoa ottaa mattojen perusteellisempaan puhdistukseen/ pesuun irti)
Maton kustannus oli kokonaisuudessan 50 euroa + pikkumattosarja 7euroa vaahtoeristematto n.30 euroa (3kpl)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View