rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Koiruiden kanssa ravinteliin  (Luettu 3416 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:50
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Koiruiden kanssa ravinteliin
« Vastaus #15 : 9.01.2012 kello on 23:47 »
niin  sama tulis tapahtumaan tuon koiraparkin kans

Nähdäänhän tuo ilmiö myös, missä on virallinen merkki karavaanaripaikoist a.

Oho, meni vähän OT:ksi.  :D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:17.05.2024 kello on 11:05
  • Oulun seudulta
Vs: Koiruiden kanssa ravinteliin
« Vastaus #16 : 10.01.2012 kello on 05:31 »
Tämä eläinhomma on hieman vaikea, ainakin mulle, allerginen kun olen.
Joskus kun istun autossa ja vieressä istuu koiranomistaja, niin alkaa silmät ja nenä valumaan. Kissan omistajan tunnistan vielä paremmin kun alkaa lisäksi aivastuttamaan lähes välittömästi.
Sitten on se pahiten allergisoiva koirarotu, jolle ei pitäisi olla allerginen ollenkaan, oiskohan ollu Bichon Frisé.
Jotkut koirarodut ei taas tuota minkäänlaisia oireita, esim tietyt noutajat. Rotikat taas aiheuttaa, vaikka meillä olikin aikoinaan sellainen.

Tästä voisi päätellä, että mitä mieltä olen koirista ravintoloissa.

  • Vieras
  • Vs: Koiruiden kanssa ravinteliin
    « Vastaus #17 : 10.01.2012 kello on 08:43 »
    Jeps, puolestani koirat saavat ravintolaan mennä mutta se tarkoittaa että minä sieltä silloin pysyn pois. Vaikka suunnilleen tiedän mitkä koirarodut ongelmia aiheuttaa, ei se auta koska ei ole mitään tietoa mikä sessuli siellä kenties on tunti sitten ollut sisällä.

    Tosin kun on ruoka-aine allergioita ja herkkyyksiä sen verran että eipä juuri muutenkaan tule raflassa syötyä kun menee enemmän aikaa selittämiseen kuin syömiseen ja vaikka selittää jaksaisi niin monella tarjoilijalla alkaa v-käyrä nousta ns. vaikean asiakkaan kohdalla. Ja valitettavasti ei se ravintolan keittiökään aina ole ihan ajantasalla noiden kanssa kun esim maidoton voi sisältää "ihan tosi vähän maitoa" tai sitten vaikkapa maitoproteiinia/tms kun "eihän se ole maitoa kun se ei tule purkista".

    Se on ihan totta että koirarodut allergisoivat eri tavalla. Itse siedän ns. kuivaturkkisia (pystykorvat yms) joita silittäessä ei käsi mene rasvaisen tuntuiseksi. Mutta sitten ajokoirat, snautserit, labbikset yms on ihan hirveää myrkkyä. Kertanuolaisua kämmenselästä ja päivä voi olla ns. pilalla.