Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
13-napainen pistoke vaunussa.
Campvani:
Hyvä!
taitaa testaaminen olla mahdollista, kun se ei ole oikein mahdollista, että saisin "testiauton" vaunulle, kun se on syrjässä laitettuna talviteloille.
Se tässä vaunupuolessa välistä harmittaa, kun mistään ei ole varmaa ennen kuin koekäytät. Mikseivät maahantuojat voisi lyödä leimoja tms. että tässä vaunussa lataussähkö on kykettu auton pistokkelta saakka yms.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Campvani - 7.12.2015 kello on 12:37 ---Se tässä vaunupuolessa välistä harmittaa, kun mistään ei ole varmaa ennen kuin koekäytät. Mikseivät maahantuojat voisi lyödä leimoja tms. että tässä vaunussa lataussähkö on kykettu auton pistokkelta saakka yms.
--- Lainaus päättyy ---
"Oikeita" tapoja kun on useampi, ja on meitä tee se itse henkilöitä jotka tekevät "omasta päästään", kyllä menee vaikeeks`. Ostaessa pitäisi kaikki selvittää. ;D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 7.12.2015 kello on 13:03 --- "Oikeita" tapoja kun on useampi, ja on meitä tee se itse henkilöitä jotka tekevät "omasta päästään", kyllä menee vaikeeks`. Ostaessa pitäisi kaikki selvittää. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eihän 'oikeita' ole kuin yxi. http://www.teohydrauli.fi/filemanager/productfiled/12341file1Upload.pdf ;D
Omasta päästään sitten tekee kai jopa tehtaat.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Campvani - 7.12.2015 kello on 12:37 ---Hyvä!
taitaa testaaminen olla mahdollista, kun se ei ole oikein mahdollista, että saisin "testiauton" vaunulle, kun se on syrjässä laitettuna talviteloille.
Se tässä vaunupuolessa välistä harmittaa, kun mistään ei ole varmaa ennen kuin koekäytät. Mikseivät maahantuojat voisi lyödä leimoja tms. että tässä vaunussa lataussähkö on kykettu auton pistokkelta saakka yms.
--- Lainaus päättyy ---
Jos vaunu seisoo lataamatta viikkoja, kannattaa akunkenkä irrottaa ettei akku tyhjenee ja jäädy talven aikana. Minulla ainakin radion muisti menee pääkytkimen ohi, ettei kanavat katoa kun kääntää virrat päältä. Muilla "tee-se-itse" asentajilla on voinut olla muita virityksiä ;)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 7.12.2015 kello on 13:03 --- "Oikeita" tapoja kun on useampi, ja on meitä tee se itse henkilöitä jotka tekevät "omasta päästään", kyllä menee vaikeeks`. Ostaessa pitäisi kaikki selvittää. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Juuri tämän takia en ymmärrä "virityksiä" vaan kytken nuo valmistajien omilla niin ei probleemaa (edes seuraavalla omistajalla)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta