Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
13-napainen pistoke vaunussa.
jorma:
Jos sulla,tai mulla on joku vm-2005 vaunu jossa on tehtaan asentama 13-napainen pistoke,onko se tae siitä että on kytkettynä latausjohto, sumu- peruutusvalot valmiina.
pamaus:
Tuossa on selkeä kaavio mitä 7 napainen ja 13 napainen pistoke sisältää noin yleensä
http://caravanuutiset.com/2006/12/vaunujen-sahkopistokkeet/
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 7.01.2012 kello on 20:40 ---Jos sulla,tai mulla on joku vm-2005 vaunu jossa on tehtaan asentama 13-napainen pistoke,onko se tae siitä että on kytkettynä latausjohto, sumu- peruutusvalot valmiina.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole. Tai siis sumuvalo pitää lainmukaan olla asennettuna ja toimiva - sekä 7- että 13-napaisessa, muut ei välttämättä.
Detskussa (2005) latausjohdot päätty vaunun etupään riviliittimeen kuten myös peruutusvalon piuha.
Itse joutui vetämään latausjohdot (+ sekä - ) akulle ja peruutusvalon takapäähän - ylläri oli että peruutusvalo puuttui myös valaisimesta, mutta siitähän selvisi kun tilasi paikalliseen varaosaliikkeeseen uuden oikeanpuoleisen parävalaisimen peruutusvalon kera ;)
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 7.01.2012 kello on 21:29 ---Ei ole. Tai siis sumuvalo pitää lainmukaan olla asennettuna ja toimiva - sekä 7- että 13-napaisessa, muut ei välttämättä.
Detskussa (2005) latausjohdot päätty vaunun etupään riviliittimeen kuten myös peruutusvalon piuha.
Itse joutui vetämään latausjohdot (+ sekä - ) akulle ja peruutusvalon takapäähän - ylläri oli että peruutusvalo puuttui myös valaisimesta, mutta siitähän selvisi kun tilasi paikalliseen varaosaliikkeeseen uuden oikeanpuoleisen parävalaisimen peruutusvalon kera ;)
--- Lainaus päättyy ---
Niin, juuri tätä ajoinkin takaa, eli se on tapaus kohtaisesti tutkittava että onko johdotukset viety perille asti,vai onko se aina niin että ovat puolitiessään.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 7.01.2012 kello on 21:29 ---Detskussa (2005) latausjohdot päätty vaunun etupään riviliittimeen kuten myös peruutusvalon piuha.
--- Lainaus päättyy ---
Omassa Detskussa (2006) taas lataus ja kaikki valot toimii, ilman että on tarvinnut vedellä mitään. Että aika tapauskohtaista taitaa olla ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta