Tekniikkakeskustelut > Primus
Entä jos, Primus.
Turhan Höpöttäjä:
On joskus tullut mieleen, että jos jossakin kaukana sivistyksestä Primus pannun sytytys ei toimi, voiko sen sytyttää esim. tulitikulla ja sen jälkeen säätää lämmöt niin että pannu ei sammu. Vai onko ainut konsti yrittää startata auto ja tulla pois. Kesällähän näitä murheita ei voi tulla. ;)
perho-ukko:
Onnistuu!! Hehkutulppa pois ja tulpan johto maihin,helppo sytyttää takka-sytkarillä,ja sen jälkeen vaikka vanha tulppa reikään!!pelaa hyvin seuraavaan käynnistys yritykseen saakka,olen joskus joutunut näin toimimaan !!! ;)
Freemmanni:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 23.01.2011 kello on 13:32 --- Onnistuu!! Hehkutulppa pois ja tulpan johto maihin,helppo sytyttää takka-sytkarillä,ja sen jälkeen vaikka vanha tulppa reikään!!pelaa hyvin seuraavaan käynnistys yritykseen saakka,olen joskus joutunut näin toimimaan !!! ;)
--- Lainaus päättyy ---
Näin on myös rahikainenen joskus viime vuosituhannella tehnyt ja hyvin pelasi, mutta lämmintäkin oli ;D
Dorotea:
Luulen kylläkin, että ei se Primus taida koko aikaa palaa vaan sammuu ja taas sama homma. Tekohengityksenä kyllä menee hetken pakottavan tarpeen ollessa ajankohtainen.
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 23.01.2011 kello on 15:10 ---Luulen kylläkin, että ei se Primus taida koko aikaa palaa vaan sammuu ja taas sama homma. Tekohengityksenä kyllä menee hetken pakottavan tarpeen ollessa ajankohtainen.
--- Lainaus päättyy ---
Kikka onkin tarkoitettu poikkeus tilanteisiin,jos on pakko saada lämmintä,ja pannu ei syty!!! ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta