Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Matkailuvaunusta vaihto autoon mietityttää

<< < (18/22) > >>

retkeilijä:
Nyt yhden yhtäjaksoisen viikon kokemuksella olen huomannut yhden huonon puolen matkailuautoilussa. Matkapahoinvoinnin.

Mobiilimme Dukaton alusta on mielestäni jämäkkä eikä tuuli keikuta juurikaan puoli-integroitua. Mutta siinä ei ole tukijalkoja, joten liikkuminen sisällä saa sen hieman "keinahtelemaan". Vaunulla matkailtaessa tukijalat olivat alhaalla majoittautuessa ja tauon ajaksi laskettiin yksi takajalka ja etupyörä alas.

ihaa:
Tuon saa korjattua hankkimalla tukijalat, maksanee vajaan 200 euroa, tai voihan olla että auton jouset ovat hiukan kuoleentuneet, pitemmässä seisonnassahan kannattaisi keventää auton peräpäätä pitämällä tukijalat maassa.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 24.06.2011     kello on 10:37 ---Nyt yhden yhtäjaksoisen viikon kokemuksella olen huomannut yhden huonon puolen matkailuautoilussa. Matkapahoinvoinnin.

Mobiilimme Dukaton alusta on mielestäni jämäkkä eikä tuuli keikuta juurikaan puoli-integroitua. Mutta siinä ei ole tukijalkoja, joten liikkuminen sisällä saa sen hieman "keinahtelemaan". Vaunulla matkailtaessa tukijalat olivat alhaalla majoittautuessa ja tauon ajaksi laskettiin yksi takajalka ja etupyörä alas.

--- Lainaus päättyy ---

Halpisratkaisu on laittaa saksitunkki oven puolen rungon alle ainakin pidepiaikaisessa leirinnässä. Ennen tunkin laittoa jätetään auto hieman oikealle kallelleen. Ja sitten suoristetaan se tunkilla. Merisairaus kaikkoaa.

perho-ukko:
 On se hyvä,kun "vanhassa kulkimessa " on kunnon takatassut,auto nousee vaikka ilmaan niillä !!  ;D ;D

vippe:
Meil ei tos Defukas ol ollu koskaa ne taka tassu alhaal..Tosin toi on hyyvin hyvin lyhkäne kulkine joten ei se heilu paljoa. Noita halpisratkaisuja olen alueilla nähny ja varmaan ihan yht hyvä ratkasu ko ne kiinteet tassut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View