Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Matkailuvaunusta vaihto autoon mietityttää
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 6.06.2011 kello on 20:33 ---Tuo matkailuauton tai vaunun vaihto on mun mielestä vähän sellainen kakspiippuinen juttu, me vaimon kanssa nähdään asia niin että vaikka siinä jotkut pikkuasiat voisi olla nyt jälkikäteen ajateltuna toisin, niin varustelemalla siitä saa omannäköisensä ja pieniä puutteita siten paikkailtua, vaikka sitä ostaisi miten varustellun auton tahansa, niin aina sitä haluaa muuttaa kodinomaisemmaksi.
Tuo Adria on meidän liikkuva kesämökki ja ne sukulaiset joilla on kesämökki, ei ne hanki uutta kesämökkiä vaan siinä samassa ne nököttävät vuodesta toiseen, niin mekin taidetaan tehdä mikäli vaan tuo tekniikka ei petä, mistä sen nykyaikana tietää...Jos saisi auton pidettyä kunnossa siten kuin esim. Dorotea, Perho-Ukko ja Turhan Höpöttäjä niin silloin voisi sanoa menevänsä matkailuautoon joka tuntuu kodilta.
--- Lainaus päättyy ---
tosi hyvin sanottu .. :)
vippe:
Noni..nyt täälki kytätää noit unelma-autoi :P ;D
Ei kukka hyvää Defukkaa tarttis..... ;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 6.06.2011 kello on 22:01 ---Ei kukka hyvää Defukkaa tarttis..... ;D
--- Lainaus päättyy ---
Minä. Mutta sulla saattaa olla liian pieni versio meille. Olen jo hyväksynyt sen, että kuusimetrinen ei taida riittää, alkoviautossa ehkä nippanappa.
Vaan niinhän se veneiden kohdallakin on, että aina se on metrin liian lyhyt. Hyvä kippari vaan pärjää pitkänkin veneen kanssa, mutta tiellä tai kaupungeissa tulee ihan väkisin mitat vastaan, oli sitten kuinka hyvä kuski tahansa.
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 6.06.2011 kello on 22:38 ---Minä. Mutta sulla saattaa olla liian pieni versio meille. Olen jo hyväksynyt sen, että kuusimetrinen ei taida riittää, alkoviautossa ehkä nippanappa.
Vaan niinhän se veneiden kohdallakin on, että aina se on metrin liian lyhyt. Hyvä kippari vaan pärjää pitkänkin veneen kanssa, mutta tiellä tai kaupungeissa tulee ihan väkisin mitat vastaan, oli sitten kuinka hyvä kuski tahansa.
--- Lainaus päättyy ---
Niin taitaa ol..toi meidän Defukka on vain ja ainoostaan kahenhenken kuline, ei siint mihinkäs pääse. Ja oikeesti on turha vaihtaakkaa pidempään kun ukkeli kuite senkaa töimatkoi ajelee. Se on totta et ei tuol kylil ol helppo parkkeerata semnest 7-8 metrist kulkinet..sit melkkest ols sama ko ajelis vaunu/auto..no melkest kuiteki vaa..
Mä kyl löysin pariki kivaa vaihtoehtoo meille ;D http://www.netticaravan.fi/kauppiaat/Turun+L%E4nsi-Vankkurit+Oy/623/0/57745/6 (Hymer Solifer?? ei jymmär..onk ne joteski kompleksis yhdes? ) Toi olis juur muute hyvä, mut se l-keittiö uupuu ja talvel ols kyl kiva jos olis uuni...
http://www.netticaravan.fi/autot/?id=54596 Tässä samanlaine sisustus ratkasu ko tos edellises..
Isäntä ky sitämiält et uus (sit ku sen vaihdon aika tulee ;) )..mut mä sitämiält et ajakoot rikkaammat ne kalliimmat kilsat...
sipu:
katoos mimmii = Vippe... kattelee meitin autoi ... no samanmoisii täs ollaan :P ... mut saahan noit katella ja ihailla ja unelmoida ja vaikka mitä .. :P :P :P :P ...tai oikeastaan minä .. :P isäntä kun on taas niin järkevä , et meinaa tuon nykyisen meil riittävän .. :o :o :o :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta