Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 26.03.2015 kello on 11:41 ---Näyttää se onnistuvan vaimoltanikin! 30v polttanut ja nyt ollut jo kuukauden ilman ja nyt ihmettelee miksei lopettanut aiemmin!
Hiukkasen kärkäs hän on ollut mutta hyvin siitä on selvitty ja ennenkaikkea terveys paranee ja 160 euroa kuukaudessa säästöä!!!!!!!!!!
Tsemiä kaikille lopettamista yrittäville! Kyllä se siitä lähtee rullaamaan! Thumb
t migel
--- Lainaus päättyy ---
30v :o ja lopettaa noinkii "helposti"kko Huh huh..On siinä muijalla munaa ! jos nyt tuollainen ilmaus
sallitaan. Mahtavaa Thumb Thumb Thumb
Ukkoin poltti 15v ja lopetti 2vko.ssa.jottei sauhutella kon eka vekara syntyy.
Hyvejä jatkoja lopettaneille,soon hjyvä päätös. Thumb Thumb
Jepukka:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 26.03.2015 kello on 09:04 ---Lopettaisit saman tien!
--- Lainaus päättyy ---
Olen lopettanut kaksi kertaa. Tällä kertaa olen lakossa mahdollisesti pitkään. Absolutismi ei sovi minulle Thumb
mjo33400:
Eilen tuli sitten poltettua viimeinen tupakka. Tänään ei vielä ole ollut vaikeaa. Sähkötupakka on, mutta en ole siihen koskenut. Toivotaan, että näin jatkuu.
Rauzi:
Lopetin tammikuussa. Oon lopettanut monta kertaa aiemminkin mutta nyt lopetin itelleni, en vaimolle tai kellekkään muulle. Ei se kyllä onnistu muuta kun itelleen. Aika helppoa ollu toistaiseksi. Se on joutavaa hommaa lopettaa vaimolle, tai ihan mistä vaan syystä joka ei ole ihan oma valinta. Kaikki muu on huiputusta.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 20.06.2015 kello on 19:34 ---Eilen tuli sitten poltettua viimeinen tupakka. Tänään ei vielä ole ollut vaikeaa. Sähkötupakka on, mutta en ole siihen koskenut. Toivotaan, että näin jatkuu.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä Thumb muista tarkkailen sinua :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta