Lopettaisit saman tien!
Olen lopettanut kaksi kertaa. Tällä kertaa olen lakossa mahdollisesti pitkään. Absolutismi ei sovi minulle
Lopettaisit saman tien! Olen lopettanut kaksi kertaa. Tällä kertaa olen lakossa mahdollisesti pitkään. Absolutismi ei sovi minulle Eilen tuli sitten poltettua viimeinen tupakka. Tänään ei vielä ole ollut vaikeaa. Sähkötupakka on, mutta en ole siihen koskenut. Toivotaan, että näin jatkuu.
Lopetin tammikuussa. Oon lopettanut monta kertaa aiemminkin mutta nyt lopetin itelleni, en vaimolle tai kellekkään muulle. Ei se kyllä onnistu muuta kun itelleen. Aika helppoa ollu toistaiseksi. Se on joutavaa hommaa lopettaa vaimolle, tai ihan mistä vaan syystä joka ei ole ihan oma valinta. Kaikki muu on huiputusta.
Eilen tuli sitten poltettua viimeinen tupakka. Tänään ei vielä ole ollut vaikeaa. Sähkötupakka on, mutta en ole siihen koskenut. Toivotaan, että näin jatkuu.Hyvä ![]() Suosittelen lopettamiseen sähkötupakkaa. Kahden kk päästä kaksi vuotta tulee viimeisestä röökistä eikä ole siihen paluuta eikä mielikään tee yhtään. Sähkötupakassa kannattaa hankkia heti alkuun kunnon laitteet niin niistä jotakin hyötyäkin on
Tuolta hyviä neuvoja niin pääsee alkuun www.e-savuke.com, löytyy tuhansia lopettaneita ![]() Se on joutavaa hommaa lopettaa vaimolle, tai ihan mistä vaan syystä joka ei ole ihan oma valinta. Kaikki muu on huiputusta. Näin on...ja lopettamiseen suosittelen lopettamista! Yli 8 vuotta sitten lopetin kerrasta ilman mitään sähköä tai purkkaa. Helppoa se ei ole todellakaan, mutta itseään siinä huijaa keksimällä tekosyitä kaikenmaailman korvikkeisiin. Ja olethan sä aika kova jätkä kun pystyt kieltäytymään kaikesta siitä himosta. Itseään saa ja pitää kehua aina onnistumisesta, niin siitä saa aika hyvää mieltäkin! Jos on joku kaveri vielä samaan aikaan lopettamassa niin homma helpottuu. -a- Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2 Eilen tuli sitten poltettua viimeinen tupakka. Tänään ei vielä ole ollut vaikeaa. Sähkötupakka on, mutta en ole siihen koskenut. Toivotaan, että näin jatkuu. Hienoa. Itellä tulee tänään tasan seittemän kuukautta tuosta toimenpiteestä. Ei mitään erikoisen vaikeaa ole ollu missään vaiheessa. Mulla on nyt viisikuukautta savuamatta, hyvä tulee kun niin päättää.
Kyllä se vaan on yksinkertaisesti niin että OMASTA päästä se lopettaminen loppujenlopuksi tulee. Tsemppiä jokaiselle joka päättää lopettaa ! Nimimerkillä 25vuotta polttaneena ja nyt lopettaneena
![]()
Eilen tuli sitten poltettua viimeinen tupakka. Tänään ei vielä ole ollut vaikeaa. Sähkötupakka on, mutta en ole siihen koskenut. Toivotaan, että näin jatkuu.KYllä sinä pystyt lopettamaan kun minäkin pystyin puolivuotta sitten.Se on vaan omasta tahdosta ja päätöksestä kiinni. hienoa Tämä aihe sattui juuri sopivasti silmille kun aamulla parvekkeella tuprutellessa tuli mieleen, pitäisikö jättää viimeinen purupussi aukaisematta.
Tympäsee tää käryttäminen ja oma heikkous, mikä päästää ukon raahustamaan aina vaan parvekkeelle. Olin yli 10 vuotta polttamatta ja muutama vuosi sitten vakavan tilanteen jälkeen homma repesi.. Typerin veto mitä ikinä olen tehnyt!
Eilen tuli sitten poltettua viimeinen tupakka. Tänään ei vielä ole ollut vaikeaa. Sähkötupakka on, mutta en ole siihen koskenut. Toivotaan, että näin jatkuu.Tämähän on Hienoa Eilen tuli sitten poltettua viimeinen tupakka. Tänään ei vielä ole ollut vaikeaa. Sähkötupakka on, mutta en ole siihen koskenut. Toivotaan, että näin jatkuu.Vahvuutta vaativa päätös! Reilu kuukausi oltu lakossa. Edelleen lakossa. Turkissa tuli maistettua sikaria, parit savut ja pois, ei maistu edit: tuohon sähkö savuttimeen niin älkää hankkiko marketista vaan jostain muualta, e-savuke.com ja pääsee alkuun. |