Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen

<< < (51/74) > >>

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 17.02.2015     kello on 20:13 ---Tänään tuli neljäviikkoa tupakoimatta ja kyllä tämä jo helpottaa, vaan on se sitkeään juurtunut tapa.

--- Lainaus päättyy ---
Monta olen yrittäjää nähnyt,vaan aina ovat kompastuneet.. :(  jo 2 vko.n jkl.
Hyvinhän Sulla menee  Thumb Thumb Pysy KoVaNa  ;)  Thumb Thumb

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 17.02.2015     kello on 20:13 ---Tänään tuli neljäviikkoa tupakoimatta ja kyllä tämä jo helpottaa, vaan on se sitkeään juurtunut tapa.

--- Lainaus päättyy ---
Tsemppii.  Minulla jo yli 4 kk lakkoa takana. Edelleen tupakki pyörii päivittäin mielessä. Joskus enemmän ja joskus vähemmän.
Sitä itseni palkitsemislinjaa olen jatkanut. Taas lähtee liidokki loppuviikosta helsinki-vantaalta kohti kiovaa ja tsernobyliin matka vie. seuraavakin reissu on melkein plakkarissa. Parilla saturaisella voi lentolippuja kuussa hyvinkin ostaa.

olalaa:
Kolme ja puoli kuukautta ilman tupakaa ja hyvin pyyhkii Thumb Thumb

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 17.02.2015     kello on 21:11 ---Edelleen tupakki pyörii päivittäin mielessä.

--- Lainaus päättyy ---

Poltin viimeisen loppuvuodesta 2002. Yhä pyörii mielessä, kun väärään paikkaan sattuu. Pahinta on istua tulilla metässä, siinä oli ennen aina tupakki tai pikkusikari palamassa.

Sisuaskeja kului aika monta viikossa alkuun.

Jeppe:
Sama juttu, viimeisen poltin Elokuussa 2002. Edelleen välillä tuntuu, että vois sauhut vetäistä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View