Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen

<< < (45/74) > >>

Moppc:
Sähkötupakalla on nyt hörytelty kesän kynnykseltä saakka. Hommasin tuommoisen FinnVape CE5 BVC aloituspaketin ja kyllä tuolla olen onnistunut vähentämään sikarien tupruttelua. Ei ole sama fiilis vaikka nesteitä on testailtu jos jonkinlaisia. Höyryä piisaa, atopäitä menee ja alituiseen saa tilailla ulkomailta. Välillä on nesteet tai atopäät loppuneet ja analogisikarit "pelastaneet".

Aloituspakkauksen hinnalla saa reilun puolenkymmentä askia suosikkimallin pikkusikareita. Terveellisyydestä ei muuta, kuin että tietenkin paras olisi olla ilman mitään tupakkeja. Tuotakin olen onnistunut viimeisen 30 vuoden aikana kokeilemaan pidempiäkin jaksoja mutta että olisin tykkänään päässyt eroon, niin ei.

Tässä yksi muistoesine, tosin ei Suomesta mutta kertoo oman osansa tupakoinnin historiaa.

mike:
50v polttanu punasta norttia, aski kestää 3päivää. Samoissa pysynyt koko ajan. No faija kuoli 60v keuhko syöpään. Että laina ajalla ollaan.
Näin tuttua kaveria en enää ala kiusaamaan tupakki lakolla. Tuskin se enää auttaiskaan.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 12.12.2014     kello on 19:41 ---50v polttanu punasta norttia, aski kestää 3päivää. Samoissa pysynyt koko ajan. No faija kuoli 60v keuhko syöpään. Että laina ajalla ollaan.
Näin tuttua kaveria en enää ala kiusaamaan tupakki lakolla. Tuskin se enää auttaiskaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tuon tasoinen poltto ei todennäköisesti terveyttä rassaa.

Weicco:
Kyllä se on mukava kunnon pitkänkaavan aterian päätteeksi istahtaa rauhassa, ottaa lasillinen ja röyhäyttää kunnon sikari, ilman mitään kiireitä.

Ei niitä kyllä jatkuvasti viitti röyhytellä.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 12.12.2014     kello on 19:41 ---50v polttanu punasta norttia, aski kestää 3päivää. Samoissa pysynyt koko ajan. No faija kuoli 60v keuhko syöpään. Että laina ajalla ollaan.

--- Lainaus päättyy ---

Mä en polttanut kuin vain 45 vuotta, siis noin ja palttiaralla :o
Nyt seitsemättä vuotta olen ollut polttamatta ja yhtään ei tee mieli edes ajoittainkaan ,toisten savu ihan inhottaa.
Mutta olo on kohentunut aivan toiselle tolalle ja ruoka maistuu niin peijakkaan hyvälle että painoa tuli yli kymmenen kiloa lisää.
Ajattelin kuitenkin että painonnousu on terveellisempää kuin tupakoinnin jatkaminen .
No nyt sitten viimeinkin koitan saada painoa putoamaan takaisin edes lähelle ihannepainoani .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View