Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
aaoulusta:
Hyvältä vaikuttaa!! mukava lukea niistä jotka on sen tajunneet ja ymmärtäneet jotta joutavasta on hyvä päästä eroon tahi ainaski vähentää ! onhanse hyvä veron tuotto valtiolle kun savua hengittää ..näistäkin asioista saadaan useita erillain ajattelevia leirejä aikaiseksi jos vain halutaan, niinkuin mistä asiasta tahansa :-\
MattiS:
Laitanpa minäkin kommenttia 40 vuoden tupakointikokemukse lla joista ainakin 10 viimeistä pari askia päivässä. Nyt on reilu kaks kuukautta mennyt sähkötupakalla ja yllättävän helposti, ei olisi meikäläisellä onnistunut ilman kyseistä korviketta ja kuka tietää vaikka tuostakin pääsis joskus eroon. Sitä en osaa sanoa onko terveellisempää vai ei enkä ala siitä paasaamaankaan kukin tekee kuten haluaa. Toki vielä plussapuolena rahaa ei mene kuin neljäsosa mitä röökiin.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 12.12.2014 kello on 17:04 ---Olen polttanut vuosikaudet askin päivässä, mutta nyt totuttelen vähentämään ennenkuin lopetan kokonaan. Nyt menee noin 12 päivässä. Tänäänkin tähänmennessä mennyt 7. Viimeistään tammikuun lopulla se loppuu kokonaan. Täytyy saada vain kroppa tottumaan ja vanhat tavat muuttumaan, mutta uskon itseeni. Thumb
Ristonkin kannattaisi alkaa tekemään muutosta.
--- Lainaus päättyy ---
Hienoa hienoa :D tsemppiä Sinulle
Aakku:
Sähkötupakkaa koitetaan lailla kieltää... Mikäköhän sinäkin on takana?
Itse en ole polttanut kuin joskus poikasena kokeillut. Siitäkin on kohta 40 vuotta aikaa.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.12.2014 kello on 18:07 ---Sähkötupakkaa koitetaan lailla kieltää... Mikäköhän sinäkin on takana?
Itse en ole polttanut kuin joskus poikasena kokeillut. Siitäkin on kohta 40 vuotta aikaa.
--- Lainaus päättyy ---
Koettavat raitistaa suomalaisia!! Miten kävi nuuskan...Jonnin joutava sekin vaan ei tuo veromarkkoja Verottajalle niin paljon kuin tupakka ja on kovempaa kamaa lisäksi
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta