Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
aaoulusta:
Tupakki täysi turhake! Haisee pahalle , siitä ei millään löydä hyviä puolia, ei siitä ole edes rauhoittavaksi, ainuastaan tavaksi,
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 11.12.2014 kello on 21:45 ---Tupakki täysi turhake! ei siitä ole edes rauhoittavaksi, ainuastaan tavaksi
--- Lainaus päättyy ---
On mulla työkaveri joka rauhoittui kun sai tupakin, aikoinaan tein kahtavuoroa niin iltavuorossa häneltä loppuivat tupakat ruokatunnilla ja sai vasta siinä vaiheessa kun yövuorolainen tuli, rauhoittui ihan silminnähden tupakasta. ;D
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 11.12.2014 kello on 21:45 ---Tupakki täysi turhake! Haisee pahalle , siitä ei millään löydä hyviä puolia, ei siitä ole edes rauhoittavaksi, ainuastaan tavaksi,
--- Lainaus päättyy ---
Ja olet tupakoinut kymmeniä vuosia, kun noin vakuuttavaa tietoa tulee. :-\
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 11.12.2014 kello on 22:37 ---Ja olet tupakoinut kymmeniä vuosia, kun noin vakuuttavaa tietoa tulee. :-\
--- Lainaus päättyy ---
Aikoinaan olen kyllä! ajatuksena on ja oli kumpi hallitsee minä vai tupakki. Se on tunne ja tapa, Minulle on ihan sama jos polttaa niin polttaa. En ole totaali kieltäytyjä voin silloin tällöin tuprauttaa sama pätee juomiin..
SilSam:
Kyllä tupakka on saatanasta. Itse olen lopettanut muutamia kertoja ja pisimmillään ollut ilman kuusi vuotta. Mutta jos sen yhdenkin erehdyt vetämään, niin se on menoa.
Nykyään tupakka on sentään poistunut ja tupruttelu on jäänyt noin kymmenen pikkusikarin viikkovauhtiin, jos siihenkään. Joskus päiväkausia täysin ilman. Alkoholin käyttökin on kutistunut pieneen ja koska paheitten summa on aina sama, niin mitä sitä sitten tekis :/
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta