Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 13.08.2012 kello on 16:59 ---Tämä on kyllä hyvä kun sen saa näin toimiin. Vaimo tuo myös minulle kaupasta sen askin jos pyydän. Ei pidä pahana, muuta joskus illalla sanoo että taas haiset sikaarille ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Joo`o, niin se vain on. Ei toista ihmistä, ei etes vaimoa voi ottaa niiden parhaiden ominaisuuksien mukaan. Kumppani on vähän koiran lainen, se pitää ottaa karvoineen päivinneen ihan kokonaan, tai olla ottamatta ::)
joo o:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 13.08.2012 kello on 17:04 ---Joo`o, niin se vain on. Ei toista ihmistä, ei etes vaimoa voi ottaa niiden parhaiden ominaisuuksien mukaan. Kumppani on vähän koiran lainen, se pitää ottaa karvoineen päivinneen ihan kokonaan, tai olla ottamatta ::)
--- Lainaus päättyy ---
Yli 31 vuotta asunut meillä kun kotonansa.......... ................... ................... ...................
nimimerkillä kotivävy ;D
EsaP:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 13.08.2012 kello on 17:04 ---Joo`o, niin se vain on. Ei toista ihmistä, ei etes vaimoa voi ottaa niiden parhaiden ominaisuuksien mukaan. Kumppani on vähän koiran lainen, se pitää ottaa karvoineen päivinneen ihan kokonaan, tai olla ottamatta ::)
--- Lainaus päättyy ---
Koirat olen meillä aina saanut ainakin joten kuten koulutettua, kun taas tuo vaimoke ei oppinut edes noutokäskyä :D
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: EsaP - 13.08.2012 kello on 17:31 --- kun taas tuo vaimoke ei oppinut edes noutokäskyä :D
--- Lainaus päättyy ---
Mitä käskit noutamaan? ;)
EsaP:
--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 13.08.2012 kello on 20:35 ---Mitä käskit noutamaan? ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tuoppa mulle yks o... -"HAE KUULE IHAN ITE VAAN" :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta