Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Tupakkamiehen tuska ja tupakoinnin lopettaminen

<< < (27/74) > >>

hartsakoski:
Turha sanoa ettei yhtään mieli tekis,mutta olen huomioinut että kun lähden pois tilanteista joissa ennen poltin helpottaa aika nopeasti.Ilmeisesti olen ollut paljon sellainen "tilannetupakoitsija".Nyt ei kärsi vetää yhtään savua muuten repeää.Periksi en anna,onhan täällä muitakin lopettaneita.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 13.03.2012     kello on 19:40 ---Turha sanoa ettei yhtään mieli tekis,mutta olen huomioinut että kun lähden pois tilanteista joissa ennen poltin helpottaa aika nopeasti.Ilmeisesti olen ollut paljon sellainen "tilannetupakoitsija".Nyt ei kärsi vetää yhtään savua muuten repeää.Periksi en anna,onhan täällä muitakin lopettaneita.

--- Lainaus päättyy ---

kuulostaa hyvälle
jotta ainakin asenne on kohillaan sinulla  :)

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 13.03.2012     kello on 19:40 ---Turha sanoa ettei yhtään mieli tekis,mutta olen huomioinut että kun lähden pois tilanteista joissa ennen poltin helpottaa aika nopeasti.Ilmeisesti olen ollut paljon sellainen "tilannetupakoitsija".Nyt ei kärsi vetää yhtään savua muuten repeää.Periksi en anna,onhan täällä muitakin lopettaneita.

--- Lainaus päättyy ---

Älä vaan osallistu tänne kalamiesten treffeille, täällä isäntä käryää pahemmin kuin korsteeni :(

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 13.03.2012     kello on 19:54 ---Älä vaan osallistu tänne kalamiesten treffeille, täällä isäntä käryää pahemmin kuin korsteeni :(

--- Lainaus päättyy ---
  Onneksi "röpettelenkin" Juhannuksena ohi Oulun moottoritietä !! Ei silti,en ole polttanut tupakkaa vuoden -73 jälkeen !!

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 13.03.2012     kello on 19:54 ---Älä vaan osallistu tänne kalamiesten treffeille, täällä isäntä käryää pahemmin kuin korsteeni :(

--- Lainaus päättyy ---
No saapa nähdä osallistunko,toisaalta sinähän se poltat enkä minä :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View