Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Vetoauto köyhän budjetilla

<< < (9/16) > >>

jamppu76:
nyt kaupattiin 940 farmari volvoa vusimalli 1995. en tiijä volvoista mitään mitä mun kannattaa ottaa huomioon jos kaupat syntyy

migel:
Sama toi mun Vulva vetelee mieluusti yli kympin ilman matkustajia mut kulkee kans kovaa jos tarve on. Oikein pihisti ajamalla tku-kemiö-tku akselilla voi päästä alle kympin mut se menee mittavirheisiin!

Mutta kiva niillä on ajella kun kaikki on kunnossa! Tänäänkin jäin jytjään kiinni Teijolla, niin ei muuta kun napista track control ja ylös paskasta pakilla,,,bueno.

Mutta ne kannattaa huoltaa ja ajoissa. Toi munkin toimii hienosti mut tietty kun isäni on huollattanut ja huoltanut sitä noin parilla tonnilla, jos riittää,- mutta nyt on kaikki alustan osat uutta ja konekin saanut osansa. Käyttöauto ainakin meillä mutta koukku puuttuu jotenka en voi sanoa hinauskulutuksista juuta enkä jaata...

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: jamppu76 -  4.01.2012     kello on 13:16 ---nyt kaupattiin 940 farmari volvoa vusimalli 1995. en tiijä volvoista mitään mitä mun kannattaa ottaa huomioon jos kaupat syntyy

--- Lainaus päättyy ---

En osaa neuvoa vaikka itellä samanlainen. Pari ekaa reissua lähti kax akselinen heittelihtämään vain yhdellä nopealla ja lyhyellä ratin liikkeellä, syynä pehmyt kylkiset renkaat, jotka vaihtuneet jo (vaunussa ei kitkapäätä). Transportterilla ei koskaan käynyt samanlailla C-renkaat, isompi roppa ja painoa enempi. Tankillinen maksaa vähän yli 100e. Ruoka kelpaa joten terveen merkki, mutta ei hyydy ylämäkeenkään (141hv). Diesel mahtaa olla viellä sitkeämpi.

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: Kare -  4.01.2012     kello on 12:07 --- Terve!

Näinkös se menneekin :-[
Minä kun oon aina luullu, että mulle vain sattuu nuo isoruokaset kamppeet  :( ;)
Ikinä en oo volvolla päässy vaunun kans alle 14l/100, joskus otollisissa olosuhteissa ilman vaunua alle 10 maantiellä, Eikä Transportteri ollu sen kummempi :-\

--- Lainaus päättyy ---

Nyt tulee melkein surku kun Pajero lähti pihasta.. Se ei tarvinnut kun 12 l/100 km vaunun kanssa alle 9 l/100 km meni ilman vaunua..

Noh, jospa nyt sitä uutta veturia sitten etsimään.. Jospa ensin koeajetaan tuo C5..

kimi:
http://www.rintajouppi.fi/Huutokauppa/Kohdelistaus.aspx

tuolla Volvo 940 myynnissä. Joskus tuolta jopa halvalla lähtee

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View