Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Vetoauto köyhän budjetilla
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppu76 - 3.01.2012 kello on 22:17 ---Vaihdossa tarjottiin Nissan Maxima QX 3.0 V6 autom.
Kellään kokemusta?
--- Lainaus päättyy ---
Kamraatilla oli sellainen pikkutelivaunun edessä. Kertoi olevan kukkaroystävällinen , eli ei jää turhaa rahaa tuhlattavaksi. Vajaa 20l/100km vaununkanssa
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 4.01.2012 kello on 08:28 ---Kamraatilla oli sellainen pikkutelivaunun edessä. Kertoi olevan kukkaroystävällinen , eli ei jää turhaa rahaa tuhlattavaksi. Vajaa 20l/100km vaununkanssa
--- Lainaus päättyy ---
No.. Jopas menee vähällä,valtio rikastuu !!! ;D ;D
Pekka:
Karavaanari kun sanoo että vaunun kanssa menee 12 litraa sadalla niin oikeasti tarkoitetaan että 18 litraa.
Vähän pyöristetään alas päin.
Itse lasken kulutuksen koko lomareissulle niin ei tunnu niin paljolta.
15.9 litraa/100 km
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekka - 4.01.2012 kello on 11:15 ---Karavaanari kun sanoo että vaunun kanssa menee 12 litraa sadalla niin oikeasti tarkoitetaan että 18 litraa.
Vähän pyöristetään alas päin.
Itse lasken kulutuksen koko lomareissulle niin ei tunnu niin paljolta.
15.9 litraa/100 km
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Näinkös se menneekin :-[
Minä kun oon aina luullu, että mulle vain sattuu nuo isoruokaset kamppeet :( ;)
Ikinä en oo volvolla päässy vaunun kans alle 14l/100, joskus otollisissa olosuhteissa ilman vaunua alle 10 maantiellä, Eikä Transportteri ollu sen kummempi :-\
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 4.01.2012 kello on 12:07 ---Ikinä en oo volvolla päässy vaunun kans alle 14l/100, joskus otollisissa olosuhteissa ilman vaunua alle 10 maantiellä,
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä minä pääsen Volvolla vaunun kanssa alle 12 litran - joskus kun tulee reissussa enemmän liikettä myös ilman vaunua menee keskikulutus jopa 10 pintaan. Ja matka-ajo ilman vaunua parhaimmillaan alle 5.5 litran
Ihan rehellisesti ;D (tiisseliä)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta