Menikin sit 60e paukkuihin ja jäi vielä rahaa ostaa koffiaTuolla saa aika monta paukkua, mitäs se kossupullo maksaakaan nykyään. En tiedä, kun en käytä.![]()

Menikin sit 60e paukkuihin ja jäi vielä rahaa ostaa koffiaTuolla saa aika monta paukkua, mitäs se kossupullo maksaakaan nykyään. En tiedä, kun en käytä. ![]() mitäs se kossupullo maksaakaan nykyään.Hävettää kun en itsekkään tiedä. Vaikka meikäläisen maanviljelyksen tuotos eli ohra menee Koskenkorvalle Altian tehtaalle jalotettavaksi jalompaan muotoon. Mun hankinta kun on viinakaupasta aina litran muovinen pullo Sisuviinaa. Eipä tarvi aina sitä "perjantaipulloa" hakea. Riittää meinaan pidempäänkin. ![]() Hävettää kun en itsekkään tiedä. (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)Riittää pe ja la ![]() Olisi tuolla laatikko viinaa kaapin perällä, vaan kun se ei kulu. Litra saattaa vuodessa mennä koko perheellä. Säilyy onneksi hyvin.
Olisi tuolla laatikko viinaa kaapin perällä, vaan kun se ei kulu. Litra saattaa vuodessa mennä koko perheellä. Säilyy onneksi hyvin.Orgin porukkaa pyydät viikon lopuksi,niin ei ole enää viinaa ![]()
Orgin porukkaa pyydät viikon lopuksi,niin ei ole enää viinaa ![]() Johan minä viimeksikin otin mukaan ison kanisterin!!!
Näyttää kaapista löytyvän paukkuja, joista jotkut jo aika vanhoja ja kauan kaapissa olleita. Vanhin mallasviski kai 25 vuotta maannut avaamattomana ja yksi gini 14 vuotta. Viinejä ja kuohuviinejäkin (
![]() ![]() ?) erinäisiä pulloja. Ei ole vuosikausiin tarvittu muuten kuin annettu kavereille. Luulisin, että vanhemmissa on jo aika vahva lasin maku.Johan minä viimeksikin otin mukaan ison kanisterin!!!Pikku kanisteri oli ![]() Johan minä viimeksikin otin mukaan ison kanisterin!!! ja huomasitko sehän meni kuin ilmaa vain ![]()
Jokainen taaplaa tyylillään,minusta on tyhmää ampua muutamassa sekunnissa taivaalle kymmeniä euroja !!
![]() tuolla turkuses kersana asuessa
ei omia paukkuja tarvittu kun näkyi niin mahtavat kaupungin tulitukset mut muistan , kun aina saatiin kuitenkin sädetikkuja poltella niin olipa sekin jännää silloin ennen vanhaan ![]() nyt isona iitana en edes niitä polttele ![]() Minusta typeryyden huippu on vetää kurkusta alas työpaikat,avioliitot,lapset talot etc...
![]() Näitä tapauksia kuulee silloin tällöin. Samaan syssyyn ihmettelen nortin vetäjiä... 4€*365 vrk. Siihen verrattuna 80€ jaettuna 365 ei tee kovin paljoa.Lisäksi tästä on iloa itselle ja pojalle sekä sen kavereille. ![]() Pientä rajaa tuohon rahasummaan mitä noihin uhrataan,,ei ole vuositasolla mittava investointi.. Minusta typeryyden huippu on vetää kurkusta alas työpaikat,avioliitot,lapset talot etc...Samaa mieltä. Ja lasten iloksi hukkasin vajaat 11€ (tusinaan raketteja). Kun eivät nuo keskustan raketit näy tänne, ja naapurit enää ammuskele eläkerahojaan taivaalle - vain muutama meitä lapsiperheitä on. ![]() |