Onneksi olkoon, kyllä niissä arvonnoissa aina joku voittaa. Mie opin sen viime kesänä. 

|
Sivuja: [1] Siirry alas
Onneksi olkoon, kyllä niissä arvonnoissa aina joku voittaa. Mie opin sen viime kesänä.
![]() Postityttö oli laittanut laatikkoon ison, ruskean kirjekuoren. Se oli aika paksukin ja vaikutti pehmeältä sisällöltään. Siinä ei ollut edes mitään lähettäjänimeä. Minä miettimään, mitä siinä on? onneksi olkoon ... ![]() sain tässä yhden kerran postilaatikkoon kirjeen tai kirjan ... ihmettelin mitä ne lähettää postiini .. meitin caravaanareista ... siis tästä Sfc ... :stä no siinä avatessani postia selvis , et sainhan minäkin voiton .. ![]() ja se selviää myöskin teille sieltä caravaanarin sivuilta netistä ![]() jos löysit sen aiheen .. mistä oli kysymys ... niin huudappa Heps !!!!niin juu ... joo -oo ... voin kertoa sen myös joskus muillekkin , jos sittä vain kyselette... ![]()
Vuosia sitten voitin 3.2 Mpix kameran
Terve!
Joskus vuosia sitten oli merenkulkulaitoksen sivuilla "virtuaali veneretkestä" kilpailu, ja lämmin paitahan sieltä tuli. ![]() If:ltä tuli lähettifirman tuomana sammutuspeite. Olin todella yllättynyt, varsinkin kun en muistanut edes osallistuneeni mihinkään kilpailuun. Ehkä olin jossain jonkun kupongin täyttänyt.
Peite on edelleen keittiössä, onneksi ei olla tarvittu.
Meillä tuo kauniimpi osapuoli ahkerasti osallistuu ja joskus jotain pientä posti kotiin tuo.Paras voitto liput iskelmä festareille
![]() Tunturi pyörästä tuli t-paitoja 2kpl
mut en muista mikä oli kilpailun aihe ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|