Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
tapani pokkinen:
Hiukka ihmetyttää kun jotkut täällä jurputtaa tuosta aurinkokennojen edullisuudesta. Ei karavaanisuudella ja edullisuudella ole paljon kontraa keskenään. Jos matkailla haluaa halvalla niin silloin on otettava esim; lento turkkiin ja tietty sellaisella täyshoito juoma syöntipaketilla.
Käsittääkseni nuo aurinkopanelit ovat vähän kuin minun peräkärrysauna=tekevät reissaamisesta mukavampaa Thumb
Riipumattomuus on kiva muussakin kuin housuissa ;)
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 10.06.2013 kello on 18:48 ---Hiukka ihmetyttää kun jotkut täällä jurputtaa tuosta aurinkokennojen edullisuudesta. Ei karavaanisuudella ja edullisuudella ole paljon kontraa keskenään. Jos matkailla haluaa halvalla niin silloin on otettava esim; lento turkkiin ja tietty sellaisella täyshoito juoma syöntipaketilla.
Käsittääkseni nuo aurinkopanelit ovat vähän kuin minun peräkärrysauna=tekevät reissaamisesta mukavampaa Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Nimenomaan.
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: tapani pokkinen - 10.06.2013 kello on 18:48 ---Hiukka ihmetyttää kun jotkut täällä jurputtaa tuosta aurinkokennojen edullisuudesta. Ei karavaanisuudella ja edullisuudella ole paljon kontraa keskenään. Jos matkailla haluaa halvalla niin silloin on otettava esim; lento turkkiin ja tietty sellaisella täyshoito juoma syöntipaketilla.
--- Lainaus päättyy ---
kaikki kait täällä maailmassa maksaa ;D
toiselle on luksusta se turkin matka ja toiselle se että on riippumaton verkkovirrasta.
turkinmatka kestää sen pari viikkoa mutta ne kennot on siellä katolla monta vuotta ;)
toki rahalla saa ja mopolla pääsee ;D kyllä minusta on olemassa edullista karavaani elämääkin
eihän se pakko ole aina omistaa uusinta uutta ja laitetta joka lähtöön ;)
eiköhän se ole ihan sitä mitä kukin haluaa ;D
kyllä minusta peräkärry sauna on luksusta Thumb
se on maku asia sano musti kun ....
homma riippuu mistä roikkuu :laugh:
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Valtteri - 9.06.2013 kello on 22:29 ---Onko tietoa tuollaisen paketin hinnasta? :-\
--- Lainaus päättyy ---
http://www.aurinkotukku.fi/aurinkosahko/aurinkopaneelipaketit.html
perho-ukko:
Tämä on viimeinen kommentti ja osallistuminen tähän ketjuun: Olen hankkinut kennot aikoinaan oman tarpeeni mukaan,se oli minulle ainut oikea ratkaisu,enkä ole katunut,vietän aina Lapinreissuni alueilla,missä ei ole muuta energiaa käytettävissä,agre ei tulisi kysymykseenkään,ja tuon pakastimen,joka on osana matkan mielekkyyttä,jatkuva virran saanti on ehdoton,suuret akustot ja kennot takaavat sen,kokemusta on,tämä ratkaisu on henkilökohtainen,minulle paras!!!! Tulikohan asia nyt selväksi ?
Piste.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta