Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
james_III:
Kysympä ennen kuin viimeyö unohtuu, kuinkas ne kennot on kestäneet kotimaista talvea? Tapahtumaketju oli suunnilleen seuraava, kello 4:19 molemmat herättiin kauheeseen paukkeeseen, vieressä parkkia pitävä mänty alkoi tuulen ja lämpötilan avustuksella roiskia lapiokaupalla todennäkösesti melkoisen painavaa lunta auton katolle. Meni vähän aamu pitkäksi ja vieläkin silmät ristissä :( Onko kellekään tullut vastaavista tilanteista vaurioita? (henkisiä ei lasketa :) )
perho-ukko:
Ole huoletta,kyllä ne kestää lumen painon,ainostaan kiinnikkeet on kovilla,pitää olla autokäyttöön suunnitellut!! Minulla nytkin koko talven lumikuorma päällä,eikä ne ole moksiskaan !!! ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 31.12.2012 kello on 15:44 --- Ole huoletta,kyllä ne kestää lumen painon,ainostaan kiinnikkeet on kovilla,pitää olla autokäyttöön suunnitellut!! Minulla nytkin koko talven lumikuorma päällä,eikä ne ole moksiskaan !!! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Jos niiden päällä on puoli metriä lunta ja jäätä, mistä tiedät ettei ne ole moksiskaan. :)
Aakku:
Kyllä ne varmaan lumen painoa kestää, mutta kestävätkö ne puusta iskeytyviä yli kilon painavia kokkareita.
Kyllä mua ainakin kylmäisi..
joo o:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 31.12.2012 kello on 16:23 ---Jos niiden päällä on puoli metriä lunta ja jäätä, mistä tiedät ettei ne ole moksiskaan. :)
--- Lainaus päättyy ---
Ei muuta kun hakun ja lapion kanssa hommiin ja lumet ja jäät pois ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta