Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (131/534) > >>

james_III:
Kysympä ennen kuin viimeyö unohtuu, kuinkas ne kennot on kestäneet kotimaista talvea? Tapahtumaketju oli suunnilleen seuraava, kello 4:19 molemmat herättiin kauheeseen paukkeeseen, vieressä parkkia pitävä mänty alkoi tuulen ja lämpötilan avustuksella roiskia lapiokaupalla todennäkösesti melkoisen painavaa lunta auton katolle. Meni vähän aamu pitkäksi ja vieläkin silmät ristissä  :( Onko kellekään tullut vastaavista tilanteista vaurioita? (henkisiä ei lasketa  :) )

perho-ukko:
 Ole huoletta,kyllä ne kestää lumen painon,ainostaan kiinnikkeet on kovilla,pitää olla autokäyttöön suunnitellut!! Minulla nytkin koko talven lumikuorma päällä,eikä ne ole moksiskaan !!! ;D

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 31.12.2012     kello on 15:44 --- Ole huoletta,kyllä ne kestää lumen painon,ainostaan kiinnikkeet on kovilla,pitää olla autokäyttöön suunnitellut!! Minulla nytkin koko talven lumikuorma päällä,eikä ne ole moksiskaan !!! ;D

--- Lainaus päättyy ---

Jos niiden päällä on puoli metriä lunta ja jäätä, mistä tiedät ettei ne ole moksiskaan.  :)

Aakku:
Kyllä ne varmaan lumen painoa kestää, mutta kestävätkö ne puusta iskeytyviä yli kilon painavia kokkareita.
Kyllä mua ainakin kylmäisi..

joo o:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 31.12.2012     kello on 16:23 ---Jos niiden päällä on puoli metriä lunta ja jäätä, mistä tiedät ettei ne ole moksiskaan.  :)

--- Lainaus päättyy ---

Ei muuta kun hakun ja lapion kanssa hommiin ja lumet ja jäät pois ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View