Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (113/534) > >>

Rölli:
Tottakait pittää kaikki lataus susteemit olla kytkettynä.. ja kaikki ssa lataus sydeemeissä on oma säädin joten ei ole vaaraa ylilatauksesta eikä mistään muustakaan ongelmasta... kunhan aurinko kennois on estovirtadiodi joko säätimess niinky nykysiss vehkeis tai sitt kennon piuhan välis niinku muinoin piti laittaa..

Turhan Höpöttäjä:
Jos aurinko paistaa, miksi kuljin on laitettava piuhaan.  ::)

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 21.06.2012     kello on 19:31 ---Jos aurinko paistaa, miksi kuljin on laitettava piuhaan.  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Ny ei ymmärtäny sun kommentin pointtii..
Laitatha säki auton käyntiin ku virta vähänä.....
vai oonko mä jo ihan pihall kysyjän onkelmist....

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 21.06.2012     kello on 16:05 ---Tottakait pittää kaikki lataus susteemit olla kytkettynä.. ja kaikki ssa lataus sydeemeissä on oma säädin joten ei ole vaaraa ylilatauksesta eikä mistään muustakaan ongelmasta... kunhan aurinko kennois on estovirtadiodi joko säätimess niinky nykysiss vehkeis tai sitt kennon piuhan välis niinku muinoin piti laittaa..

--- Lainaus päättyy ---
Säätimessä on estodiodi, tarkistettu myyjältä. Siis auton laturi ei näe lataussäädintä kuormana missään tilanteessa? Kun reissun päällä meni se remmi niin äkisti ja muutos edellisekesään oli just noitten kennojen/säätimen asennus niin käväs mielessä että se aiheutti osaltaan remmiongelman mutta ei se sit tainnu olla syyllinen.
Minä nimittäin näppäsin erotusreleen Tampereella irti ihan varanvuoksi.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 24.06.2012     kello on 17:13 ---Säätimessä on estodiodi, tarkistettu myyjältä. Siis auton laturi ei näe lataussäädintä kuormana missään tilanteessa? Kun reissun päällä meni se remmi niin äkisti ja muutos edellisekesään oli just noitten kennojen/säätimen asennus niin käväs mielessä että se aiheutti osaltaan remmiongelman mutta ei se sit tainnu olla syyllinen.
Minä nimittäin näppäsin erotusreleen Tampereella irti ihan varanvuoksi.

--- Lainaus päättyy ---
kytke ihmees takas, kyll se kannattaa ajon aikana saatava sähkö jemmata akkuihi..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View