Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (87/534) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute -  8.08.2011     kello on 19:22 ---Tuolta mekin hommattiin veneeseen vanhuksille kennot.

Pakettiin kun päivitti säätimen hieman paremmaksi, niin tuplasi latausvirran.

--- Lainaus päättyy ---

Millaisen säätimen laitoit, että latausvirta tuplaantuu. Minulla on mökillä niks naks säädin. Joko lataa täysillä, tai jos akut täynnä, sitten ei lainkaan. ::)

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  8.08.2011     kello on 19:29 ---Millaisen säätimen laitoit, että latausvirta tuplaantuu. Minulla on mökillä niks naks säädin. Joko lataa täysillä, tai jos akut täynnä, sitten ei lainkaan. ::)

--- Lainaus päättyy ---
Eiks nyky aikaa oo niin sanotut pwm säätimet. eli mikä pyrkii pitämään lataus jännitteen tapiss(esim 14.2 V) muttei yli lataa jos akuu ei jaksa ottaa kaikkee mitä ois tulosss vastaan.. silloin hyväll kelill osittain varattu akku lataantuu nopeemmin..

kaitsute:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  8.08.2011     kello on 19:29 ---Millaisen säätimen laitoit, että latausvirta tuplaantuu. Minulla on mökillä niks naks säädin. Joko lataa täysillä, tai jos akut täynnä, sitten ei lainkaan. ::)

--- Lainaus päättyy ---

Tuollaisen sinne askartelin, ja kun katsoo latausta ampeerimittarista, niin näkyy antavan pulsseja.

perho-ukko:
  Minulla on tollainen !!

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: kaitsute -  8.08.2011     kello on 19:42 ---Tuollaisen sinne askartelin, ja kun katsoo latausta ampeerimittarista, niin näkyy antavan pulsseja.

--- Lainaus päättyy ---

Mutta kuinka se voi tuplata latausvirran. ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View