Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (85/534) > >>

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: RR -  7.08.2011     kello on 19:28 ---Testasin itse, hyvä ja halpa tulee valitettavasti sitten eri paketissa. 50 wattinen kenno tarjoaa todellisuudessa huipputehoa n. 35 wattia. Jatkuvaa alle sen. Valitettavasti kukaan ei kai tiedä milloin kallis on myös hyvää tai voiko halpa olla muutakin kuin huonoa, mutta ilmeisemmin naps:iin voi luottaa. Mutta ei ole halpa.

--- Lainaus päättyy ---
Ite ostin kaupan hyllyst oulusta 2x85W:nen paneeli ja sunsetin pwm säädin15A alle 700€... Periaattees oon ollu tyytyväinen mutta säädin ei oo tarkotettu -maadoittettuun systeemiin , eli tarkottaa ett asuntopuolen sähköi ei voi kytkeä säätimen lähtöön vaan suoraan akulle. eihä se muuta haittaa mutt käytetty amppeeri tunti määrä jää selvittämättä, ja tämmöselle tekniikka friikille se ois tärkee tieto...

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  7.08.2011     kello on 22:39 ---Ite ostin kaupan hyllyst oulusta 2x85W:nen paneeli ja sunsetin pwm säädin15A alle 700€... Periaattees oon ollu tyytyväinen mutta säädin ei oo tarkotettu -maadoittettuun systeemiin , eli tarkottaa ett asuntopuolen sähköi ei voi kytkeä säätimen lähtöön vaan suoraan akulle. eihä se muuta haittaa mutt käytetty amppeeri tunti määrä jää selvittämättä, ja tämmöselle tekniikka friikille se ois tärkee tieto...

--- Lainaus päättyy ---
Kerroppa mistä noin halavalla löysit?

perho-ukko:
 Kaksi kesää takana,kennot katolla,ja virta on riittänyt!! Lataa päivällä sen mitä pakastin vie tehoja,yöllä akut hoitaa jatkon !! :)

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko -  8.08.2011     kello on 12:00 --- Kaksi kesää takana,kennot katolla,ja virta on riittänyt!! Lataa päivällä sen mitä pakastin vie tehoja,yöllä akut hoitaa jatkon !! :)

--- Lainaus päättyy ---
Muisti pätkii niin pakko kysyä miten monen watin edestä sulla olikaan kennoja katolla?

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari -  8.08.2011     kello on 12:18 ---Muisti pätkii niin pakko kysyä miten monen watin edestä sulla olikaan kennoja katolla?

--- Lainaus päättyy ---
  Nyt 120W,lisää laitan vielä yhdellä !!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View