Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (79/534) > >>

Weicco:
Tekeekös tälläisella https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=236857&langId=-11&parent_category_rn=19205&top_category=19204&selectedTopCategory=18937&selectedSecondLevel=19081&selectedThirdLevel=19204&categoryId=19205&searchMethod= Kärkkäisen paneelilla mitään. Tarkoitus ei ole sähköistää koko lappia vaan invertterin kautta tv ja tietokoneen lataus. Asennus ei olisi kiinteä vaan irrallaan niin voi siirtää sille puolelle minne sola brennaa.

Edit: linkki korjattu, admin

perho-ukko:
  Minulla on nyt katto täynnä kennoja,400ah akut,kyllä virta riittää,ja täytyyhän reusussa välillä käydä kaupassa,tulee samalla akut ladattua, mutta siitä agresta,se on vaan lisä "romua" ,ei kiitos !!  ;D ;D ;D

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 19.06.2011     kello on 14:37 ---Tekeekös tälläisella https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=236857&langId=-11&parent_category_rn=19205&top_category=19204&selectedTopCategory=18937&selectedSecondLevel=19081&selectedThirdLevel=19204&categoryId=19205&searchMethod= Kärkkäisen paneelilla mitään. Tarkoitus ei ole sähköistää koko lappia vaan invertterin kautta tv ja tietokoneen lataus. Asennus ei olisi kiinteä vaan irrallaan niin voi siirtää sille puolelle minne sola brennaa.

Edit: linkki korjattu, admin

--- Lainaus päättyy ---

Eihän tuo kovin kallis ole, mutta riittääkö sen teho? Kun aina niistä ei saada suurinta hyötyä ulos.

perho-ukko:
  Tämä aurinkokenno keskutelu on mennyt vähän "mutu tuntumaan",minulla on kokemuksia,ja hyvin toimii,!! Mutta... nämä minun ratkaisut on ainoastaan oman ratkaisun tulosta,tehkööt viisaammat omiaan !!  ;D ;D ;D ;D ;D

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 19.06.2011     kello on 17:18 ---  Tämä aurinkokenno keskutelu on mennyt vähän "mutu tuntumaan",minulla on kokemuksia,ja hyvin toimii,!! Mutta... nämä minun ratkaisut on ainoastaan oman ratkaisun tulosta,tehkööt viisaammat omiaan !!  ;D ;D ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Sitä tietoa Weikko tuossa kyselikin tuosta paneeleista, jonka teho näytti olevan se 50W. Voisit nyt oman kokemuksesi pohjalta esittää arviosi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View