Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkokennot.

<< < (60/534) > >>

JEE:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 13.04.2011     kello on 15:33 ---Lähtöhinta oli tällä kennolla 519 €. Eikös se Japanilainen kenno ollut lähemmäs 600 € (135 W molemmat)

--- Lainaus päättyy ---

Ei kun se oli 660,sen nyt kumminki muistan kun sitä tinkasin samaan hintaan ,mutten saanu ;D ;D
Juu ,tota en nyt niin tarkoin mieleeni pannukkaan ,kun säteit siinä sen isomman tinkaushomman ;)
 Mitähän ne huutomerkit tarkottaa? Mä e ainaka ymmär :o ::) :o ::)

JEE:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 13.04.2011     kello on 17:15 ---Eipä tarvi montaa sivua selata taaksepäin kun samainen herran on nähty kirjoittavan seuraavaa: "..osaltani asia on loppuun käsitelty,en kommentoi enää kyseisestä aiheesta  !!!!! "  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Jaa. Menikö se "perhoukko" tommosta lupaamaan .
Kai sitä kaikkia tää tulee luvattua,mutta ei niistä vanhoista lupauksista niin kannata kiinni pitää,jos kerran mieli tekee
antaa kommenttia,niin siitä vaan .
Ainaka mun mielenrauhaa ei häiritte ;).

Edit: kuinka se nyt tähän looraan tää vastaus meni?

Edit: lainaus korjattu, ylläpito

4ntti:
Sulta näyttäis puuttuvan ainakin tuo ] tuolta "quote":n perästä

seppoko:
Kertaus on opintojen äiti. Lainauksen loppumerkki on: [/quote] .
Vasta hakasulun jälkeen kirjoitetaan.

joo o:
Kun olen käsittänyt, että saa olla vahä tyhmäkin kun kysyy ::). En keksinyt muuta nopeasti liitettävää kaksinapaista liitintä kun täläsen tupakansytytin pistotulpan, tuohon siirrettävän aurinkokenoon. Niin haittaako siinä ja miten tällainen pistoke missä on 10 A sulake ja vielä ledikin sattui oleen tässä halpakaupan valikoimassa? Eli onko näistä haittaa, siellä sisällä on vielä ohut kierrejousi joka painaa tätä sulaketta? Onko yhteys riittävä jos lataa yli 8 ampperia?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View