Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
RR:
Malttakaahan kyoceran kanssa vielä hetki, kunhan tulee aurinkoinen päivä niin ajan auton ulos ja katson miten ne lataa. Viime lauantaina täysin pilvisellä säällä lataussäädin näytti arvoa 0,6 ampeeria eli 1,2 ampeeria tarjoaisi 12 voltin puolelle. Jotain ne lataa vaikka auto on hämärässä hallissa, akkujen varaustila nousee hitaasti vaikka säädin näyttääkin 0,0 ampeeria.
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 4.04.2011 kello on 15:35 --- Tuo aurinkokenno keskustelu on mennyt vähän "kuumaksi",ja olen saanut nekatiivistä palautetta keskusteluun osallistumisesta,joten osaltani asia on loppuun käsitelty,en kommentoi enää kyseisestä aiheesta !!!!!
--- Lainaus päättyy ---
Kuinka mones ilmoitus tämäkin nyt sitten on aiheen tiimoilta ! Pientä itsekritiikkiä kehiin ja ymmärrys siitä että muutkin osaa ajatella ja investoivat laitteisiinsa isoja summia.
Mikä sen parempi jos samat laitteet saa paljon halvemmalla? Sehän lisää vaan käyttäjäkuntaa ja osaltaan myötävaikuttaa laitteiden hinnankehitykseen!
Hienoa että saitilla on valveutuneita käyttäjiä jotka jakavat auliisti tietonsa muiden hyödyksi!!! Se on meidän kaikkien etu.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 5.04.2011 kello on 10:18 ---Malttakaahan kyoceran kanssa vielä hetki, kunhan tulee aurinkoinen päivä niin ajan auton ulos ja katson miten ne lataa. Viime lauantaina täysin pilvisellä säällä lataussäädin näytti arvoa 0,6 ampeeria eli 1,2 ampeeria tarjoaisi 12 voltin puolelle. Jotain ne lataa vaikka auto on hämärässä hallissa, akkujen varaustila nousee hitaasti vaikka säädin näyttääkin 0,0 ampeeria.
--- Lainaus päättyy ---
Tuota hämärässä latausta itsekin olen ihmetellyt. Mulla on vain pelkkä ledi, mutta kyllä sekin välillä loistaa tallissa.
Saahokan se kenno irti jotain keinovalostakin? Silloinhan kannattaisi parkkeerata aina katulampun alle. Jännitteen vaihteluun akussa voinee olla tietty syypäänä lämmön vaihtelukin
joo o:
Tämöistä lukee hankkimani kennon takana.
JEE:
--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 5.04.2011 kello on 16:39 ---Tämöistä lukee hankkimani kennon takana.
--- Lainaus päättyy ---
Sama näkyy lukavan tääläki ,vaikkei kuvaa ookkaan ;D ;D ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta