Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkokennot.
VJH:
Mulla on autossa tuollaiset kuvan mukaiset panelit. Ainakin tänään latasi pilvisellä säällä täällä Helsingissä akkuja. Onhan tuossa näköjään katolla paljon muutakin turhaa roinaa :)
retsasung52:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 14.02.2015 kello on 14:41 ---Tämähän hiljeni kuin veitsellä leikaten :o
Onko kellään kokemusta tästä panelista:
http://tuontiliike.fi/aurinkopaneeli-105w.html
Kiinnitykset kiinnostaa. Thumb
Olen menossa ostamaan.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla se ohutkalvopaneeli on ollut viime kesästä as.auton katolla, hyvin pelittää.
Tein sapluunan laatikon pahvista jossa paneeli toimitettiin, helpottaakseni asennusta.
Molempiin päihin kävin ostamassa rautakaupasta alumiiniputkea, mikä oli saman kokoista kuin kiskot
paneelissa ja päihin sopivat muovitulpat.
Muistaakseni 30x30 mm.
Kärkkäiseltä ostin 2*6 mm2 johtoa ( ei löydy joka kaupasta) jolla tein asennuksen.
Kuviakin otin hommasta vaan en tähän hätään löytänyt.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Jomppu - 14.02.2015 kello on 21:24 ---Minulla se ohutkalvopaneeli on ollut viime kesästä as.auton katolla, hyvin pelittää.
Tein sapluunan laatikon pahvista jossa paneeli toimitettiin, helpottaakseni asennusta.
Molempiin päihin kävin ostamassa rautakaupasta alumiiniputkea, mikä oli saman kokoista kuin kiskot
paneelissa ja päihin sopivat muovitulpat.
Muistaakseni 30x30 mm.
Kärkkäiseltä ostin 2*6 mm2 johtoa ( ei löydy joka kaupasta) jolla tein asennuksen.
Kuviakin otin hommasta vaan en tähän hätään löytänyt.
--- Lainaus päättyy ---
Iso kiitos Jomppu. Jos kuvia löytyy niin laitatko vaikka yv:nä. Kiiti Thumb
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 15.02.2015 kello on 12:05 ---Iso kiitos Jomppu. Jos kuvia löytyy niin laitatko vaikka yv:nä. Kiiti Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Miksi ei kaikille julki??
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 15.02.2015 kello on 12:24 ---Miksi ei kaikille julki??
--- Lainaus päättyy ---
No sehän on ihan Jompusta kiini :) Joskus on vain niin ettei halua kaikille
omia kuviaa arvioitavaksi. Olisi pitänyt tuokin tarkentaa. Sorry, en piilottele tietoja. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta